|
|||
|
|||
Vag treffen burgum 8 juni 2008 !!
Vandaan effe naar burgum geweest, was super mooi weer.
En weer heel wat drukte, heb wat fotos gemaakt. Die volgen zo snel mogelijk. EDIT DOOR JAAP hier het album om te uploaden.... mijne staan er al in http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=127
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Tjaap : 08-06-2008 at 19:53. |
|
||||
|
||||
Kom op met de pics.....!!!
|
||||
|
||||
Ha dat was weer een lekkere meet, gezellige sfeer, mooie auto's, wel wat te heet voor de kleine , daarom te vroeg weg. Organisatie bedankt en tot volgend jaar!!
|
|
|||
|
|||
kom ook net uit burgum was een zeer mooie meeting en alles was goed geregeld heb nu al weer zin in de indoor meeting
|
|
||||
|
||||
meeting was weer van hoge kwaliteit organisatie bedankt!!dik voor mekaar weer
|
|
||||
|
||||
Zo net weer terug uit het hoge noorden.
Was weer goed daar in Friesland. complimenten voor de organisatie.. Misschien idee voor volgend jaar:paar grote zwembaden voor verkoeling..?
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
ook weer terug van de gezellige meet, mooie wagens en een ideaal plekje in de schaduw bij de ingang, daar konden we heerlijk bijkomen na een rondje over het terein.
|
|
||||
|
||||
Heiliger Scheisse!! Wat een meeting!
Kon ook niet stuk met dit weer natuurlijk! Gelukkig waren Berend en Ytske zo slim geweest de partytent mee te nemen, lekker in de schaduw kunnen zitten En goed geredeld allemaal! Dikke duim voor de organisatie. |
|
||||
|
||||
Hee !!
Vandaag ook geweest super meeting zeer geslaagd en wat een weer kon niet beter , het was wat warm inde manage maar dat mag de pret niet drukken .
Volgend jaar zeker weer . Dan ook rubriek mooiste old sckool , ha ha ha.
|
|||
|
|||
mooie meeting lekker weer mooie autos.....en een t shirt gewonne omdat ik een wiel van een gelande af had gehaald in 1,57....bedankt mannen volgend jaar weer ...
|
||||
|
||||
Zo, heb er weer 2,5 uur rijden op zitten Was top vandaag! Mijn jettaatje heeft ook veel aandacht getrokken
Was zeker de moeite vandaag.. heb bijna 250 foto's gemaakt dus die ga ik eens op mijn gemakkie bewerken en online zetten
|
||||
|
||||
Bij deze net thuis gekomen en was echt super-meeting!!!
Toppie voor de gehele organisatie en natuurlijk van het behalen van de 3e prijs Show&Shine.... Was hoge niveau gehalte met veel mooie nieuwe wagens en voor mij eindelijk als nieuwkomer na 2jaar de wagen klaar te hebben!!!! Iedereen verder gefeliciteerd met het behalen van de andere prijzen!!! |
|
||||
|
||||
Was een warme dag,en zeer zekers een pluim voor de organisatie..
Veel mooie auto's gezien,veel bekenden gesproken. Presentje ook erg origineel! Alberto en de zijnen bedank!! Tot in Eelde!! |
|
||||
|
||||
ben ook weer thuis,was iets laat aanwezig maar mocht de pret niet drukken.
geslaagde meet,pluim voor de organisatie. johan |
|
||||
|
||||
TOP meeting! Goede opkomst, auto's van hoog niveau, superweer (eigenlijk al té warm!), gezellige sfeer en weer wat gezichten bij Volksforumnamen leren kennen! Organisatie, petje af!!
|
|||
|
|||
meet burgum
Top meeting.
Mooie auto's en topweertje! Volgend jaar weer van de partij!!! Voor de organisatie |
|
|||
|
|||
het was voor mij mijn eerste Vag meeting, ik heb me prima vermaakt vandaag! Ik heb echt hele mooie wagens gezien...
Mijn polo stond in de manege bij Acr leeuwarden, was behoorlijk warm binnen! Buiten was het nog wel te doen vond ik... Organisatie was helemaal top, ik kom zeker vaker! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo,
Ik ben ook weer terug. Was een hele lange dag...lekker warm in de mannege. Een hoop mensen gesproken., was erg gezellig. Organisatie bedankt en tot snel. |