|
||||
|
||||
classicline's Cabrio..
Aangezien ik nog weleens wat vragen krijg waar de cabrio gebleven is dacht ik laat ik hier eens een paar foto's plaatsen hoe hij er bij staat.
Dit zijn niet de meest recente foto's maar toch. Ik wil hier niet echt een projecttopic van maken omdat ik de meeste dingen nog niet wil verklappen maar ik zal hier af en toe wel wat foto's plaatsen Hij word volledig overgespoten op de motorruimte na. de reden hier voor is heel simpel omdat ik nog niet weet wat voor een motor ik er in wil maar als ik daarmee aan de slag ga dan wil ik natuurlijk alle overbodige gaten onder de motorruimte dicht lassen. en een beetje dubbel om dan nu daar ook te gaan spuiten.. Als het goed is staat ie sinds gisteren helemaal in de grondverf en zal ie volgende week in kleur gespoten worden.. De Porsche velgen zijn inmiddels verkocht en de nieuwe velgen zijn gekocht en worden momenteel verdicht.. verder zullen de meeste veranderingen (om toch maar een tipje van de sluier op te lichten) aan de velgen interieur bumpers audio en een hoop kleine details... Kleur zal gewoon het zelfde blijven. Eerst maar een foto van hoe hij vorig jaar was voor de gene die hem nog niet kennen: En dan wat hoe hij er een tijdje geleden bij stond..: Ik zal af en toe wat foto's plaatsen. Tot zover Twan zijn Classic Line |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe het gaat worden, suc6 ermee....
Lars
|
||||
|
||||
Ben benieuwd!
Jou beetje kennende wordt het iets moois |
|
||||
|
||||
dat klinkt veelbelovend: velgen, interieur, bumpers en audio
vind de velgen iig zeer goed gelukt: volkswagen logo op het koffer is trouwens uber zeg, zeer gaaf detail
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was mijn idee ook.... Lars
|
|||
|
|||
Heel mooi, alles klopt bij deze cabrio...
|
|
||||
|
||||
Eindelijk ook vooruitgang!
hoe lang denken ze met het spuiten bezig te zijn? succes, en ben erg benieuwd. |
|
||||
|
||||
Thanx voor de reacties!
volgend jaar moet ie echt weer rijden.. 2 jaar stil staan is lang zat Als het goed is is ie eind volgende week terug hier in de schuur.. kan niet wachten.. |
|
||||
|
||||
Hey Twan,
Mooi Kleurtje IK ben benieuwd hoe die gaat worden, maar je plannen klinken goed. Suc6 ermee Groet Marco |
|
||||
|
||||
Vandaag de nieuwe velgen uit duitsland terug gekregen.
ze zijn volledig verdicht. Welke velgen blijven nog een kleine verassing maar hier iig een sneak preview van de achterkant....: En nee het zijn geen Porsche velgen meer Dinsdag krijg ik als het goed is de auto terug van de spuiter en gisteren heb ik een interieur weg gebracht naar duitsland voor het bekleden.. Gr, Twan |
|
||||
|
||||
Zender Turbo?
|
||||
|
||||
ik denk iets van mercedes .. zoiets:
|
||||
|
||||
hehe blijft nog even een geheimpje..iig 16"
Last edited by classicline : 27-06-2008 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Ik weet het wel maar ik mag niks zeggen.
Vind het erg moeilijk maar ............................ik zeg niks ps. zien er goed uit Twan. groet, Marco |
|
||||
|
||||
De Auto is gisteren gespoten!
Iets later als geplant was maar heb nog geen haast.. Heb hem zelf nog niet gezien dus nog geen foto's maar het schijnt erg netjes geworden te zijn.. Ben heel erg benieuwd! Als het goed is word ie zaterdag thuis gebracht! dan zal ik direkt wat foto's posten. Van de week nog ff wat extra delen naar de bekleder sturen. en dan kunnen we heel rustig aan beginnen met opbouwen! Heb er zin an |
|
||||
|
||||
Hij was nagenoeg al perfect en toch nog verbeteren
|
||||
|
||||
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de foto´s ...
|
|
||||
|
||||
Kijk dat is goed nieuws Twan ,ik ben benieuwd naar de foto's.
P.s heb je nog steeds interesse in het kleppendeksel waar ik het laast met je over had ? Zo ja stuur me effe een pm met je mailadres dan maak ik wat detailfoto's |