![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de Gti eens behandeld met de Smooth Surface Clay-kit van Meguiars. Hier het resultaat:
Klei van het halve dak, al best vuil: ![]() Glans van het dak na alleen al het kleien: ![]() Fotoshoot nadat 'ie helemaal klaar was. Wilde eigenlijk het 3-stappenplan Deep Crystal na het kleien gebruiken maar dit was volledig uitverkocht. Daarom dus alleen gekleid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stond echt versteld van het resultaat: iedereen die nog twijfelt aan het 'kleien': probeer het en gegarandeerd dat je een mooi resultaat krijgt. Voor mij voorlopig geen andere producten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit, mooie golf 2 !
|
||||
|
||||
![]() dankje ! Jouwe mag er ook wezen trouwens
![]() nog ff een keer andere bandjes om deze velgen of een setje bredere cupachtige velgen, en dan plat op d'r smoel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, moet ik ook maar eens gaan kijken voor wat klei als dat zoveel scheelt.
Neem aan dat na 1x gebruik je de klei kan weggooien, of niet?
|
||||
|
||||
![]() nee ik heb nu 1 pakje klei van 50g (zit 2x50g bij deze kit) opengemaakt en gebruikt en is nog voor minimaal een auto te gebruiken
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeker netjes uit!
|
|
||||
|
||||
![]() oja: setje nieuwe originele mistlampen liggen al klaar...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() nieuwe originele glazen, gebruikte binnenwerken in super staat...Dus de heldere zooi gaat er binnenkort uit
![]() |