|
||||
|
||||
Brandstofpomp zoemt héél erg onder 92er Corrado 2.0 16v
Hallo allemaal,
nou ben ik sinds vanmorgen de trotse bezitter van een 92er Vw Corrado 2.0 16V alleen begon de brandstofpomp onder de auto vanmorgen toen ik uhm hier thuis starte ineens veel erger te zoemen, dus nu denk ik dat ie aant overlijden is. alleen nu mijn vraag, waar kan ik it beste een nieuwe/andere brandstofpomp voor onder mijn Corrado halen, ik erger me namelijk nogal aan dat gezoem motorcode is volgens mij 9A ik hoop dat iemand hier een idee heeft alvast bedankt Groeten |
|
||||
|
||||
Gewoon immitatie bij de autmaterialen zaak.
|
||||
|
||||
controleer ook de pomp in de tank. Vaak is deze kapot, waardoor de pomp onder de auto veel harder moet werken,en dus harder zoemt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
hoe kan ik controleren of de pomp in de tank nog goed werkt? Groeten |
|
||||
|
||||
tsja, daar heb je mij,haha. Dacht dat je de achterbank er even uit moest halen, en dan een zwart plaatje weghalen. Hieronder zit de pomp. Maar misschien dat iemand even met zekerheid kan zeggen of die pomp er zit, want volgens mij hebben niet alle corrado's een 2e pomp.
ik pm je i.i.g even de link voor de bentley-handleiding, misschien heb je daar wat aan. Staan stroomloopschema's e.d. in |
|
||||
|
||||
Quote:
Die link's die je mij gestuurd hebt zijn dood, als ik ze aanklik dan zegt mozillafirefox dat deze site niet meer bestaat Groeten |
|
||||
|
||||
je hebt gelijk, heb het net zelf ook geprobeerd,maar doet het idd niet meer.
|
|
||||
|
||||
ik heb het pas terug ook gehad wat je net benoemd.
opvoerpom tnervangen en hij was weer nieuw.
|
||||
|
||||
Ik weet niet of er bij een '92 16V een opvoerpomp zit, ik meen dat dat bouwjaar afhankelijk is.....in elk geval bij een G60.
Ik had hetzelfde probleem bij mijn G60, opvoerpomp (in de tank) vervangen en probleem was opgelost en geen irritant gezoem meer
|
||||
|
||||
ik had gister de Corrado naar de garage gebracht, nou heeft de garagehouder even verder geinformeerd, en hij zei dus vanmiddag ook dat waarschijnlijk de pomp in de tank kapot was, maar dat it nu ook best wel een zou kunnen zijn dat ze nu beide kapot zijn, dus die in de tank en die onder de auto
hij had ook even gebeld met schaap en bron in joure, en daar hadden ze ook wel een 2ehands pomp liggen voor +- 75 euro, alleen ja is dat te vertrouwen?? een 2e hands? ik hoor het graag Groeten |
|
||||
|
||||
is vaak een gok, zijn vaak net zo oud als je eigen...
|
|
||||
|
||||
Als een pomp te lang droog ligt gaat deze kapot...
|
|
||||
|
||||
Hallo allemaal,
er is vandaag een splinternieuwe pomp onder de auto gekomen, we zouden eerst de pomp in de tank ook vernieuwen, maar deze hadden ze nu niet op voorraad liggen. maar nu de pomp onder de auto vervangen is, is het gezoem ook over, hij klinkt nu weer lekker gezond dus we wachten het eerst zo even af, stel dat it niet goed gaat dan gaan we als nog de pomp in de tank vervangen. iedereen bedankt voor de tips over de 2e hands pompen groeten |
|
|||
|
|||
wil iemand mij ook even die links doorsturen,
ik heb ook nood aan een nieuwe pomp greets |
|
||||
|
||||
Quote:
die links werkten niet meer. |