![]() |
|
|||
|
|||
![]() aangezien hier genoeg mensen zitten die wel kunnen genieten van een mooie discussie plof ik hem hier even neer
![]() de adverteerder bood velgen aan onder de naam R6 velgen.... ![]() dus ik vraag wat het zijn want heb er echt nog nooit van gehoord (tenzij het motor velgen zijn natuurlijk )... toen waren het rs6 velgen en uiteindelijk zijn het a8 velgen... maar nog geen foto van de daadwerkelijke velgen, dus het kunnen ook best wel 14" teardrops zijn whahahaha... het lijkt mij dat wanneer je een advertentie plaatst je voor ieders gemak een zo duidelijk mogelijke advertentie wil plaatsen..... al met al verkoopt dat ook een stuk beter.. nou de verkoper heeft daar een andere gedachte over en ziet het niet als opbouwende kritiek.... maar begon na 5!!! posts op het "andere" forum al te dreigen ![]() bij deze de link.... lees en geniet http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=63909 |
|
||||
|
||||
![]() haha geniale reactie
![]() was ook al die topic aan het volgen :P Kerel moet gewoon schop onder zijn kont hebben met zijn msntaal..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Topic is verwijderd.
|
||||
|
||||
![]() slotje dan maar
|