|
||||
|
||||
Mooie trunk op Marktplaats
|
||||
|
||||
best geinig, als je er een normale grille in doet .. en die imperiaal en shit eraf
blokje is eigenlijk wat het leuk maakt
|
||||
|
||||
en toch vind ik deze grill nog niet zo storend:P maar goed..dat zijn smaken..maar mooie witte jetta uit '85..
|
|||
|
|||
idd een leuke auto (als er een andere grill op zit)
Maybe ga ik er eens naar kijken, staat hier 20km vandaan.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Vind die Classics echt super staan hieronder. Jammer dat je die er dan weer niet bij krijgt.
|
||||
|
||||
ach jah..niet zeuren.. nette wagen dacht ik..ff oud type jetta grill of westy front erin drukken en klaar ben je..en natuurlijk originele achterlichten
|
|||
|
|||
Leuke auto, op het afzichtelijke grilletje na dan...
|
|
||||
|
||||
Stond niet zo lang geleden nog op marktplaats, nagenoeg standaard voor minder dan half geld.
|
|
|||
|
|||
Quote:
dacht ik ook al die auto heeft eerst in roermond rond gereden. Huidige eigenaar heeft de auto ook maar net 2 maanden op naam staan |
|
|||
|
|||
klopt is heel kort al van 3 eigenaren geweest. ??
|
|
|||
|
|||
Limburg he
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |