|
||||
|
||||
Weer een trunk er bij in friesland, houd het nou nooit op.....
vandaag de vento gehaald uit noord holland die hier en op mp te koop stond.
Het is een 2.0 GT donker grijs Morgen kijken of ik fotos post in ieder geval ga ik er morgen mee bezig, oa met de uitlaat die heeft een irritante rammel en de handrem is op vakantie. Verder is even goed poetsen en een lijstje maken van de dingen die moeten gebeuren. Verdere plannen een leuk setje 16 inch en verlagen ander interieurtje want ik zit met mn hoofd tegen het dak, maar eerst maar is ff kijken hoe die zich gedraagt en of er verder nog gebreken zijn. We zijn natuurlijk ook nog bezig met t golfje van martine dat kost ook tijd en geld dat willen we eigenlijk voor laten gaan, anders gaat die in de weg staan. |
|
||||
|
||||
Ik dacht al, sinds wanneer heeft Auke een Vento, maar had er niet meer bij stil gestaan. Zag er zo op het eerste ook netjes uit! En volgens mij kun je ook prima liggen op de bijrijdersstoel
|
|||
|
|||
mooi werk auke ..welkom terug als trunker
|
|
||||
|
||||
Word een leuk wagenpark zo bij jullie
|
|||
|
|||
is al mooi op geknapt Auke .
dorpel lijstjes ff terug zoeken , en een paar mooie dikke wielen komt het wel goed dit was mijn vento waar ik het over had trouwens |
|
|||
|
|||
nou bij deze dan een foto van onze vento
|
|
||||
|
||||
Schroefsetje er onder en een ander setje velgen en de wagen ziet er weer een stukje beter, uit althans dat is onze mening.
Met een fototje om het geheel een beetje visueel te maken |
|
||||
|
||||
een wereld van verschil, ziet er goed uit
|
|||
|
|||
mooie vento geworden al zo.
|
||||
|
||||
Ziet er al een stuk beter uit , kom hem van de week wel es ff in real life bekijken in de servicebus
|
||||
|
||||
Toppie auke, toeter ss wat vaker, heb ik weer een reden om weer ff naar buiten te kijken!!
|
|||
|
|||
Leuk om te zien dat mijn oude vent een kleine metamorfose ondergaat Hoop dat je er veel plezier mee hebt!
Groetjes Lies |
|
||||
|
||||
Goed bezig in NoordBurgum Auke!
|
|
|||
|
|||
Quote:
klein ? zeg maar gerust groot ..... zit nu al leer en alles in en de velgen zijn natuurlijk super ..... |
|
|||
|
|||
gelijk een heel andere auto idd. persoonlijk zou ik de velgen zilver laten. maar dat is mijn mening .verder dikk.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ben ik met je eens ... |
|
||||
|
||||
momenteel de gehele voorwielophanging los alle rubers en bevestigingen vervangen.
tevens deze week de kleprubbers alle riemen spanrol olie koelvloeistof vervangen einde van de week uitlijnen en dan hoop ik mooi wat veilige kilometers te rijden. bedankt voor de reacties Wij vinden zwarte velgen mooierderderder |