|
||||
|
||||
Marcski's Passat Variant VR6
ik was niet echt op zoek naar een andere daily aangezien ik een paar maanden geleden net een Jeep Cherokee had gekocht en deze een beetje netjes aan het maken was, maar toen kwam ik op internet deze Passat VR6 tegen;
Aangezien de prijs er goed was, was de keuze snel gemaakt en kon de Jeep weer weg Plannen, gewoon netjes maken, schroefsetje, dikke wielen, lekkere audio en gewoon rijden.. Gelijk schroefset en embleemloos grilletje besteld, nieuwe draagarmpjes en veerpootlagers.. Folie van de ramen getrokken en striping eraf gehaald, maar aangezien ik na 3 dagen al een lekke band kreeg moest ik snel op zoek naar andere wielen. Kon wel een paar honderd euro aan nieuwe banden uitgeven, maar dan zat ik nog steeds met die verschikkelijke velgen Dus een beetje zoeken leverde dit op: wel flink geoxideerd, maar zo goed als nieuwe 195/40/17 bandjes.. Dus maar snel matzwart gespoten, en dan bedenk ik me van de winter nog wel of ik ze laat polijsten of verdichten.. Aangezien de schroefset nog niet binnen is, staat hij er nu dus ff zo bij: Hij heeft denk ik nog wel een spoorverbredertje nodig achter, maar dat komt wel als de schroefset gemonteerd is. Verder nog een paar plekjes bijwerken en een goede poetsbeurt krijgen, maar ik zit te wachten op de spullen van een van onze sponsoren Last edited by Marcski : 24-05-2008 at 14:39. |
|
||||
|
||||
uber geile sheisse
|
|||
|
|||
een witte ...leuk marc
|
|
||||
|
||||
Wielen staan erg goed.
Valt niet tegen iig. Wat voor schroefset heb je gekocht? Ben ook nog op zoek namelijk. Veel Passat Plezier. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
netjes !!!!!
|
||||
|
||||
Mooi spul
|
||||
|
||||
thanks!
tec-tuning schroefsetje, hopelijk niet te hard, wel lekker goedkoop |
|
|||
|
|||
Quote:
voor bergum er wel onder zeker |
|
||||
|
||||
dat is wel de planning
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf Marc!
|
||||
|
||||
dan rijd ik wel met jou mee naar burgum...
of toch ook zelf maar de audi aanslingeren,,,
|
||||
|
||||
slinger de audi lekker aan, joh, het is maar een ruime 2 uur rijden..
|
|
||||
|
||||
Mooi zo'n witte en ook nog een VR6 erin.
Verbruikt dat zo'n beetje?
|
||||
|
||||
mwoah, 2 keer zo zuinig als de 4.0 uit de Jeep
|
|
||||
|
||||
vind hem leuk!
lijkt wel een us versie op een of andere manier
|
||||
|
||||
Super ding,
Veel plezier ermee. Lars
|
||||
|
||||
Leuke auto Marc! Parabools staan em goed, nog even heldere zijknippers scoren van een nieuw type VW.
Quote:
Zelfde idee had ik ook toen ik de eerste foto zag! Donkere ramen, rode achterlichten... Lijkt er gewoon op Btw wit is wel in binnen de crew zeker! Tjaap een witte Audi, jij een witte vr6 en ik een witte Bora. Line up??
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 26-05-2008 at 13:30. |
|
||||
|
||||
heldere knippers was ik ook van plan, zag het op een andere witte en dat stond erg netjes.. Tis helaas geen us, maar een echte duitse
Ik heb trouwens ook nog de witte scirocco staan, Gerk, maar als die erbij moet, moet de line-up nog wel ff wachten |