|
||||
|
||||
Retro Mania 2008
Morgen is het zover, Retro Mania 2008.
Veel plezier morgen, laat hier weten hoe het was, en laat natuurlijk je foto's zien. Hier is het foto album te vinden!
Cabby Last edited by Christiaan : 13-05-2008 at 18:02. |
|
||||
|
||||
Ik heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
Anders wij wel....net wakker..bus staat klaar..nog ff wachten op paar platte kevers en golfjes 1 en dan die kant op!!!
grtz...Vic
|
||||
|
||||
Kom er net vandaan en was weer een geslaagde meeting. Lekker weer, lekkere muziek en lekkere vrouwen. Dus alles helemaal top.
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer net terug.
Ik vond de opkomst wat minder dan voorgaande jaren,maar heb me best vermaakt. Volksforum t-shirtjes gekocht en nog wat poest en poestdoeken. En toen weer lekker dakloos terug naar tilburg. Ook nog wat leuke wagens van na 1983 op de parking gezien btw. Ben benieuwd wie best of show gaat winnen. Mijn favoriet is de witte 4 deurs jetta 1 op air met 17" audi wielen. groet, Marco Last edited by MarcoPolo : 12-05-2008 at 15:41. |
|
|||
|
|||
wij zijn ook weer thuis !
was weer een zeeer geslaagde meeting ! mooie wagens, goed eten en mooi vrouwelijk schoon (al heb ik daar natuurlijk niet naar gekeken omdat mijn vriendin mee was ) volgend jaar hopelijk met iets lucht gekoelds !? gr. Martijn p.s. was er een andere hamburger leverancier ?
|
||||
|
||||
Jep de HB's waren idd niet van de kwaliteit van die van vorig jaar. Heerlijk weer, erg druk geworden, leek in het begin niet zo maar uiteindelijk wel weer lekker druk. Heb me wederom enorm vermaakt, organisatie weer bedankt!
|
|
||||
|
||||
Was erg geslaagd! Op de terugweg Bruders en Jens nog op de camera geslingerd, foto's komen asap
Verder veel mooie auto's gezien, sfeer en weer waren perfect!
|
||||
|
||||
Quote:
Nice ben benieuwd, begin maar met uploaden , ik had geen cam bij me. |
|
||||
|
||||
hoop gelul en weinig foto´s
maw waar blijven ze, ik moest werken vandaag helaas.
|
|||
|
|||
vandaag ook in België geweest
een hoop bekende gezien en het weer was echt supert en jawel ik heb foto's online staan :P http://s4.photobucket.com/albums/y1...2008/?start=all
|
||||
|
||||
Het was zeker een leuke meeting
Helaas moesten wij wat eerder weg, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb het zelfs heen en terug gehaald met m'n Jetta, viel me erg mee Op de terugweg alleen niet harder als 100 km/h met volgas kunnen rijden Ik moet dat ding toch maar eens een beetje afstellen denk ik. |
|
||||
|
||||
Net als vorig jaar erg geslaagd
Foto's worden nu geupload... kheb geen selectie gemaakt ofzo maar ben simpelweg alles erop aan het knallen
|
||||
|
||||
Hij was weer top!!!
Heerlijk gecruist, veel bekenden gesproken, lekker weer, dikke rides en mooie vrouwen... Wat wil een mens nog meer.. No pics...helaas... En de hamburgers ja...Met de winteredition hadden ze nog de dikke burgers.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Ook net terug, vond het treffen weer geweldig. Mooi weer, auto's en lekker eten.
Best of show was weer Frits met zijn oranje MK1. Ben foto's aant uploaden as we speak.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gepresteerd om geen van bovenstaande mensen tegen te komen, terwijl ik er toch een flink aantal ken
Zal ongetwijfeld met interesses te maken hebben Goede kwaliteit weer, mooie opkomst, heb me weer prima vermaakt. Foto's volgen. |
|
||||
|
||||
super meeting. en de hamburgers waren heel best te nassen. alleen het broodje was crappy.
hoop mooie jetta's gezien. maar mijn favo vw was de oranje golf strak gespoten met chrome blok. onderweg nog een polarsilber jetta gezien zelfde kleur als die van mij en gertjan. 2 deurs d8 ik. wie was dat? ben nu pica's uploaden
Jetta mk1 '84 ''polarsilber'' VW Santana 1.6 diesel '82 '' En GOD zag, dat het lauw was '' Last edited by RJTuning : 12-05-2008 at 21:09. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
het was idd weer een prachtige meeting. het weer was zalig zoals gewoonlijk
heb helaas zelf geen foto's want had geen camera bij me