|
|||
|
|||
Golf 1 GTI Pirelli
Ik bied aan mijn golf 1 1800 gti pirelli
km stand : 220000 inclusief taxatierapport ter waarde van 6850. een nieuwe groep a simmons uitlaat met spagettie spruitstuk chrome en zwarte tankdop chroeme en zwarte spiegels orginele grill en embleemloze orginele gti stuur en spucknapf etc etc etc mailen voor meer info alle rekeningen zitten erbij sinds hij in nederland is vraagprijs is 5800 inruil van harde of dikke caddy mk1 is mogelijk |
|
|||
|
|||
doe een reeel bod zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
wil je eventueel ook een caddy type 2 tdi inruilen??
|
|||
|
|||
Wat is nog pirelli aan deze wagen????? OP de wielen na dan.
Als het teminste een pirelli is. |
|
|||
|
|||
de randen in kleur etc zitten er nog bij en het staat op papier geimporteerd uit duitsland
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee |
|
|||
|
|||
Quote:
Bijna alle golfjes 1 GTI zijn duitsers. (geimporteerd) Zit de sticker nog in je kofferbak??? Staat daar ook w64 of w65 bij?? Als dat er op staat dan is het een pirelli. Anders niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
zeker een pirelli die zijn in nl niet nieuw verkocht |
|
|||
|
|||
Quote:
idd al het goeie komt uit duitsland |
|
|||
|
|||
succes met de verkoop Bart, ding is zijn geld zeker waard'
|
|||
|
|||
Mooie GTI is het een orginele Vw kleur ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
niet helemaal onder de kap is het orgineel maar wel paars buitenkant ziet iets meer blauw door hij hoeft niet weg mag weg |
|
|||
|
|||
ook meer fotos van de motor ruimte en van het intieur.
en zit er als het goed is ook een orgineel dakje in.
|
|||
|
|||
Waar is de auto te bezichtigen? Geen interesse meer trouwens?
|
|
|||
|
|||
de auto is te bezichtigen in vriezenveen
intresse is er wel patrick maar op dit moment gaat t ff niet pb je nog wel ik wil wel foto's van de motorruimte erbij zetten en van t interieur doe ik vant weekend wel 7 juni word hij helemaal nagekeken en goed afgesteld |
|
|||
|
|||
mag dicht verkoop gaat niet meer door word project voor volgend jaar
|