|
|||
|
|||
golf3 sleutels kwijt (achterklep is open HELP!)
kan je sleutels bestellen of iets ?
staat er ergens een nummer? ik ben me sleutels kwijt van me golf gelukkig staat de achterbak wel open heeft iemand een idd? alvast bedankt ronnie smits |
|
||||
|
||||
Ja, als het goed is heb je bij je reserve sleutel een labeltje gekregen, op dit labeltje staat een code. Deze code is de code van je sleutel. Als je die een Volkswagen doorgeeft maken zij een nieuwe sleutel voor je. Aangezien je zo te zien, beide sleutels kwijt bent, moet je even kijken of je ergens bij je eigendom papieren, kentekenbewijs of servicemap nog die code hebt staan of dat labeltje nog hebt. Het is gewoon een zwart, plastic labeletje met een code erop.
Veel succes. |
|
|||
|
|||
En anders een nieuw contact slot.... Krijg je mooi 2 sleutels en dan hoef je alleen nog maar je deursloten aan te passen...
|
|
|||
|
|||
nieuwe contact slot wat dacht je van tank dop deuren en alles staat de code op het kenteken ?
|
|
|||
|
|||
echt kloten man gewoon alle sleutels kwijt...
|
|
||||
|
||||
bel de dealer op en vraag naar de mogelijkheden Misschien dat hun er achter kunnen komen via chassis nummer of dat de code in je sloten of contactslot staan?
|
||||
|
||||
stuur Jurgen Santana een pm met je chassisnr, misschien kan hij je sleutelnr achterhalen, dan kan je een nieuwe originele sleutel bestellen bij je eigen dealer
|
|
|||
|
|||
Die sloten aanpassen is een kleine moeite alleen het contact slot vervangen vraagt wat mee werk...
|
|
||||
|
||||
Bij de dealer kunnen ze wel achterhalen wat de sleutelcode is aan de hand van je chassisnummer
|