|
||||
|
||||
Ma®tijn's witte jettaah.
Ik zal hier ook maar even een topic openen, dan kunnen jullie het ook allemaal een beetje volgen wat ik doe
Het gaat om een jetta ''91 1.8 automaat (lekker lui ) 176.000km gelopen nu. Toen ik hem net opgehaald had: Naast mijn witte golfje (mijn 1e auto) Verlaagd en embleemloze gril er op Toen ik mijn velgen net had en grill met rood randje er in. golf 3 klinken Nadat ik de velgen opnieuw gespoten had. Wat ik allemaal gedaan heb: -trekhaak eraf geslepen -Achterlichten compleet rood -andere einddemper -ong. 85-70 verlaagd -embleemloze grill -OZ vulcano's met 195-40-16 -slotloze golf 3 klinken -C.V. -zwarte knipperlichten voor -donkere koplampen De knipperlichten heb ik laatst vervangen door wolfsburg logo's. plannen: Aandrijf as vervangen Nieuwe banden: toyo proxes in 195-40-16 (heb ik al liggen) remblokken + schijven vervangen recaro interieur enkele ruitenwisser (wel plat liggend) Dat was het wel zo'n beetje denk ik Last edited by Ma®tijn : 24-01-2009 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Heel mooie jetta
|
|||
|
|||
nice jetta
|
|
||||
|
||||
Zeer nette bak !!!
|
||||
|
||||
naaaaaais een coupe !!
wees er zuinig op ! heel mooi zo persoonlijk zou ik het latje onder de grille teurg int wit zetten maar das smaak he maar die velgen kleurkombi komt me bekend voor.....
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 07-05-2008 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Wat een stel velgen al niet doen he.
Ziet er super uit zo!
|
||||
|
||||
Kom ik vanmiddag weer bij mijn auto, heeft er gewoon iemand tegen aan gezeten
Natuurlijk geen briefje achtergelaten. Wat moet ik hier nou weer mee
|
|||
|
|||
mooie jetta
balen man die schade. |
|
|||
|
|||
zo da's knap zuur !
succes met het netjes (laten) maken ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
wat een naai aktie zeg, ik zou woest zijn ... maja wat kan je doen he...
|
||||
|
||||
waarborgfonds kun je eens mee contact op nemen.. misschien krijg je iets van hun, moet er wel laksporen op zitten van het andere voertuig.
gr ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Was ik ook.. maar de dader is toch niet meer te achterhalen. Quote:
Ik had al op de site van het waarborgfonds gekeken, maar je heb een eigen risico van 250eu volgens mij?? Ik denk dat ik het nog even zo laat, want ik heb nog een paar plekjes. Dan wil ik alles in 1 keer laten maken. Ik ga in ieder geval zorgen dat het niet kan gaan roesten. Ooh ja, vorig weekend nog de schijven + remblokken vervangen en nieuwe banden om me velgen laten leggen. Geeft me toch een stuk veiliger gevoel, want mijn blokken waren écht bijna op net als de banden.
Psst 1.8T Last edited by Ma®tijn : 15-05-2008 at 17:56. |
|
|||
|
|||
Mooie Jetta, hele mooie kleurcombi ook met die velgen !
Die schade gewoon laten maken en niet te lang bij stilstaan, zulke lijers zijn er nou eenmaal . |
|
||||
|
||||
Zondag op MIVW
|
||||
|
||||
Dikke jetta op de foto zie ik geen schade meer?
|
||||
|
||||
Dat komt omdat het bijna niet opvalt en ik het een beetje heb bijgewerkt met een lakstift..
Het zit er wel nog steeds dus Gelukkig ziet bijna niemand het, dus ik vind het wel even best zo
|
||||
|
||||
Ik zie hem wel eens staan/rijden. Echt een leuk ding.
Ik werk bij Martin Schilder Heemskerk, misschien moet je eens langkomen, altijd leuk! Ik rijdt om de week in een Golf 2 bordeaux rood met 15 inch staal en Golf 1 bruin/oranje gerold op 14 inch RSL's. Groetjes Erdem
|
||||
|
||||
Ja klopt.. ik weet wie je ben
Heb ongeveer 1,5 jaar terug een einddemper bij je gekocht, toen reed ik nog in een witte golf 2. Ik heb jou ook wel eens zien rijden in die bordeaux rode golf
|
||||
|
||||
Quote:
Begint in de verte iets te dagen inderdaad.