|
||||
|
||||
VW polo uit 1994
goeidag,
ik zou graag boxen (luidsprekers ) in mijn houdenplank inbouwen, maar heb absoluut geen idéé hoe eraan te beginne, heb her en der al gelezen dat ik best een MDF plaat ga kopen, en herzaag op de juiste maat, maar hoe dat aanpassen aan de originele hoedenplank? aangezien deze "bol" is? en hoe deze monteren op de koffer? (ga binnekort foto's plaatsen van koffer en originele hoedenplank) boxen zijn nie zo heel erg zwaar, maar heb nog geen tijd gehad voor extra details te vragen, binnekort meer details). enige hulp graag. alvast bedankt !! Philippe |
|
||||
|
||||
vanwaar ben je ik heb nog een kant en klare mdf hoedenplank staan voor zo`n polo
is met ovaale DLS speakers erin..kun je voor een schijntje overnemen.. gr ronnie pb maar voor info
|
||||
|
||||
klinkt interesant ! PM verstuurd, maar zijn er nog mensen die eventuele informatie hoe een hoedenplank + boxen te make? want ik wil deze eigenlijk wel eens zelf maken om te weten hoe je zoiets doet.
Philippe |
|
|||
|
|||
oud model of een 6N?
Het is trouwens geen overbodige luxe om een wat dikkere plaat te gebruiken, ook al zijn speakers niet zo zwaar, ivm de lengte hebben ze wel eens zin om door te buigen. Evt. een paar verstevigings ribben aan de onderkant kunnen dit ook al verhelpen, dit is zelfs beter. Voor het bekleden kun je het beste een iets dikkere zwarte stof aanschaffen, op de meeste markten hebben ze wel een stof kraam. Over de installatie kan ik je niet zoveel vertellen, dit is niet mijn gebied.. boxen kan je beter gewoon door een fabriek laten maken sorry flauw..