|
||||
|
||||
Revisiebedrijven
Heeft er iemand ervaring met Boot Revisie uit Etten-Leur (achter de molen)?
Of een ander revisiebedrijf hier in de buurt? (Broos in Breda was nogal prijzig in vergelijking met Van Geel uit Tilburg en met Boot.) Bij voorkeur niet al te ver weg.... of de kwaliteit (en prijs ) moeten heeeel goed zijn. Gaat om het opboren en nahonen van een Poloblokje naar 1e overmaat.
|
||||
|
||||
Keers (Rudonk) uit Breda bij iemand bekend?
|
||||
|
||||
Van Tilburg in Roosendaal? Laat Oldtimerparts (bij jou in de buurt toch?) zijn koppen altijd maken heb ik gehoord, weet verder niet hoe goed/betrouwbaar e.d.
|
||||
|
||||
vd Biggelaar in Made Koen, een jongen die daar werkt zit hier ook af en toe op het forum.
http://www.biggelaarmotors.nl/ |
|
|||
|
|||
Ik zou naar van Tilburg in Roosendaal gaan.
Daar hebben wij al tig blokjes heengebracht en deze reviseert aan de lopende band blokken voor autobedrijven in de regio! Kom zelf ook uit Etten-leur! Keers heb ik zelf niet zo goede ervaringen mee uit het brommer-tijdperk. Ook bij Boot heb ik wel eens een krukas laten reviseren maar dat was ook niet optimaal gedaan ( Van Tilburg had deze voor monrage nagemeten en was nogal ruim geslepen). Dus ik zou naar Roosendaal gaan!
|
||||
|
||||
v Tilburg in roosendaal heeft iig goede service, heb er nooit iets laten reviseren hoor, maar ze hebben me met onderdelen altijd goed geholpen en altijd in voor een praatje. ik zou er gewoon eens langs gaan, zitten veel mensen met kennis van zaken.
|
||||
|
||||
Jantje-ongeduld (dat ben ik dus) had het blok al afgegeven bij Keers toen hij bovenstaande las....
We zullen maar hopen op een goed eind. Voor de prijs kan ik iig 2 pogingen wagen en dan is Broos nog steeds duurder.
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe het afloopt, altijd handig te weten wat er in de buurt zit en wat voor werk ze leveren
|
|||
|
|||
Deckers motoren revisie in Essen België is misschien een goed adres, kan je ff proberen
http://www.motorenrevisie-deckers.be/ greetz Thijs |
|
||||
|
||||
Blok is intussen terug van Keers Motoren Revisie. Boren, nahonen en reinigen voor slechts 140 Euro (incl. btw).
Vinnikgeenverkeerdeprijs. Nameten met schuifmaat lijkt erop te wijzen dat de maat wel klopt. En gewoon iedere cilinder nagemeten en daarop de diameter geboord. (waren 'al' 0,01mm versleten) Dus: Van mij krijgt Keers een