|
||||
|
||||
Welke schrijven/blokken mk3 gti 16v? Deskundigen gezocht!
Gegroet,
Ik ben op zoek naar andere schijven en blokken voorin, me auto is van feb '96. Wie heeft wat opties voor mij en wat prijzen. Thanks! |
|
||||
|
||||
even op marktplaats zoeken.... zijn genoeg inet bedrijfjes die bijv. Ebc spul aanbieden voor leuke prijsjes. Ik heb ook een adresje gevonden op marktplaats. Ebc redstuff remblokken en een setje gegroefde geboorde (met hitte behandeling) schijven. ik was iets meer dan 500 euro kwijt voor achter en voor. schijven en blokken.
En anders even de sponsoren bekijken. stroeve heeft ook leuk spul. www.custom-engines.com is ook van hun. staat genoeg op.
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 19-04-2008 at 11:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook EBC gegroefd en geventileerd voor, en rondom EBC redstuff blokken. Eenmaal warm remt het echt absurd. Warmrijden is alleen wat lastig als je veel korte stukken rijdt.
Buiten dat het goed remt ziet het er goed uit imo: Let erop dat er een na een bepaald bouwjaar andere schijven en blokken nodig zijn. Vanaf 6-96 zijn de schijven 8 mm groter in diameter, dus 288 ipv 280. Ik zat daar net boven, maar je kunt het voor de zekerheid gewoon even opmeten succes |
|
||||
|
||||
vandaar dat jouw velgen dus niet pasten voor zonder spacers
|
|
|||
|
|||
Klopt idd. De gti is zelfs met 3(!) typen remklauwen geleverd, waarvan 2 op de 288 mm klauwen. En ik had dus net het type waarvan de klauwen een stuk breder waren dan de andere 2. Maarja, gelukkig opgelost
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit setje onder mijn VR6:
http://cgi.ebay.de/4-Bremsscheiben-...1QQcmdZViewItem Goedkoop en remt prima Voor op het circuit gebruik ik daarbij (alleen voor) Carbon Lorraine RC6 a 175,- EBC en aanverwanten lijkt allemaal wel gaaf maar dat trap ik in de praktijk net zo snel weg als gewoon goedkoop spul en daarnaast remmen de RC6 blokken gewoon stukken beter als EBC blokken. Voor op de straat werken de RC6's niet want dan komt het spul niet genoeg op temperatuur Gegroefd en geboord staat leuk maar ik heb daar zelf de meerprijs niet voorover afgezien van het feit dat geboorde schijven ook relatief vaak scheuren op het circuit