|
||||
|
||||
VW Golf VR6 Uniek in NL origineel/showroomstaat 59.777km
VW Golf VR6 Uniek in NL origineel/showroomstaat 59.777km
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1995 Carrosserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1207 kg Kleur: Rood Vermogen: 128kW Cylinderinhoud: 2792cc APK: 29 januarie 2009 Reden verkoop:nieuwe loods/woning Bij deze bied ik hier een zeer unieke zeldzame originele vr6 aan in showroomstaat. Met maar liefst 59.777 echte aantoonbare km op de teller. En heeft net de 60.000km onderhoudservice beurt gehad bij de vw/dealer. Deze auto verkeerd werkelijk in nieuwstaat en helemaal origineel: -geen schade -geen roest -geen krassen -geen deuken -interieur nieuwstaat incl. hoofdsteunen achterin -motorruimte nieuwstaat Deze auto hoort een taxatierapport te hebben in origineel staat en cekur weten een uniek exemplaar om te laten verzekeren met taxatiewaarde die beduidend meer is dan de aankoopwaarde. Deze auto komt oorspronkelijk uit Luxemburg (originele vw papieren aanwezig) en alle papieren vw/dealer onderhouden en boekjes aanwezig onderhoudservice. Auto heeft altijd droog onder dak in een schuur gestaan en met regen bijna niet buiten geweest. OPTIES: -climatronic -elektrische ramen -elektrische deurvergrendeling -verwarmde ruitensproeiers -hoofdsteunen achterin -golf4 look koplampen (originele stuk op heenreis APK/dealer,waardoor dealer deze heeft gemonteerd) NIET OP FOTO AANWEZIG: -originele vr6 lip nieuw -zwarte zijknippers nieuw -K&N 57i luchtfilterkit (originele luchtfilterbak aanwezig) MEERPRIJS: -schroefset nieuw (wel gemonteerd) 300 euro meerprijs -8 en 9j gestraald en gepoedercoated verbreed staal 16inch ET31 met 195/40/16 en 215/35/16 sportcontact2 banden nieuw (1071 euro totaal kosten) (wel gemonteerd) 875euro meerprijs De auto word dus verkocht in origineel staat en de velgen en schroefset worden als meerprijs eventueel meegerekend. Serieuze mensen die geïnteresseerd zijn weten wat zo'n auto kost. Onzin biedingen worden verwijderd. Prijs:7000 euro Last edited by henkwassenaar : 29-04-2008 at 21:44. |
|
||||
|
||||
up voor een goed serieus bod
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wie doet een goed bod
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Na een tijd de vr6 te koop hebben gestaan heb ik besloten om de Golf te houden en gelijk een nieuwe set velgen gekocht:
3-delige Schmidt Modern line -2 x 8 j 16 inch et 21 dunlop SP 9000 195-40-16 -2 x 9 j 16 inch et 21 dunlop SP 9000 215-35-16 Door de vele reacties dat ik de auto niet moest verkopen en in deze staat bijna niet meer te vinden zijn heb ik toch beslissing genomen,en misschien wel verstandig ook!!! Momenteel heeft hij bijna de 61.000km gehaald en rijd echt als nieuw!!! In principe laat ik de hele wagen in eerste instantie in deze staat met misschien nog later wat kleine wijzigingen: -zwarte zijknippers -eventueel nieuw lederen interieur |
|
||||
|
||||
Heel verstandig om hem te houden!!!
Zou zonde zijn als ie verprutst zou worden... Enne, mooie kleur...heb ik ook!!
|
|||
|
|||
blijft lastig een vr6 en 5 deurs met deze kleur. hij is wel netjes dat zeker..
|
|
|||
|
|||
Quote:
goeie set Henk |