|
||||
|
||||
Golf 2 uitlaat op Golf 1 Past Dit????
Hallo
Ik heb sinds kort een 1.8 kr blok in mijn cabrio gezet. Het sportuitlaatje waar eerst een leuk geluidje produceerde is nu vele malen sterker geworden. Ik heb veel bekijks maar moet voor mijn hobby windsurfen veel rijden. Mijn vraag is nu. Past een golf pijp vanaf het stuk waar de buis 1 geheel word op mijn golf 1 cabrio? Ik heb al een orginele eindemper van een 16v gti. Als iemand iets heeft liggen In de buurt van 's-Hertogenbosch dan hoor ik het graag. Ik heb een mooie sebring uitlaat met dubbele eindpijp te ruil. Van voor tot achter. Maakt een zeer exclusief geluid. M.v.g Ingmar Last edited by ingmar : 10-04-2008 at 10:43. |
|
|||
|
|||
Hoi Ingmar
Is het nog gelukt met de 16v blok? Ik was de jongen bij Joep, toen je de blok kwam halen in Rotterdam. (ik herkende je trekhaak ) De uitlaat die momenteel in je golf 1 cabrio zit. De 2 pijpen links en rechts, moet je daarvoor iets met je reservewielbak doen? Want normaal gesproken heb je geen ruimte daar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, Het blokje loopt echt goed jonge, Bednakt voor je reactie. Maar je hoeft niks onder je auto weg te halen. De buis loopt namelijk precies langs de voorkant van het reservewiel. |
|
||||
|
||||
Ik heb hier wel nog een uitlaatlijn liggen hoor. De middendemper wordt vervangen, de groote demper voor de achteras wordt vervangen voor een inox demper en de eindemper is een inox dtm-style dubbelloops. Het geluid: op stationair toerental iets zwaarder maar niet overdreven. Eigenlijk maakt hij niet meer lawaai als mijn originele demper.