Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-04-2008, 21:43
ingmar's Avatar
ingmar ingmar is offline
Forum Regular

Default Golf 2 uitlaat op Golf 1 Past Dit????

Hallo

Ik heb sinds kort een 1.8 kr blok in mijn cabrio gezet. Het sportuitlaatje waar eerst een leuk geluidje produceerde is nu vele malen sterker geworden. Ik heb veel bekijks maar moet voor mijn hobby windsurfen veel rijden. Mijn vraag is nu. Past een golf pijp vanaf het stuk waar de buis 1 geheel word op mijn golf 1 cabrio? Ik heb al een orginele eindemper van een 16v gti.

Als iemand iets heeft liggen In de buurt van 's-Hertogenbosch dan hoor ik het graag. Ik heb een mooie sebring uitlaat met dubbele eindpijp te ruil. Van voor tot achter. Maakt een zeer exclusief geluid.

M.v.g

Ingmar

Last edited by ingmar : 10-04-2008 at 10:43.
Reply With Quote
Old 10-04-2008, 16:10
Kamran Kamran is offline
Forum Regular

Hoi Ingmar

Is het nog gelukt met de 16v blok? Ik was de jongen bij Joep, toen je de blok kwam halen in Rotterdam.
(ik herkende je trekhaak )

De uitlaat die momenteel in je golf 1 cabrio zit. De 2 pijpen links en rechts, moet je daarvoor iets met je reservewielbak doen? Want normaal gesproken heb je geen ruimte daar.
Reply With Quote
Old 10-04-2008, 16:22
ingmar's Avatar
ingmar ingmar is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Kamran
Hoi Ingmar

Is het nog gelukt met de 16v blok? Ik was de jongen bij Joep, toen je de blok kwam halen in Rotterdam.
(ik herkende je trekhaak )

De uitlaat die momenteel in je golf 1 cabrio zit. De 2 pijpen links en rechts, moet je daarvoor iets met je reservewielbak doen? Want normaal gesproken heb je geen ruimte daar.

Hey,

Het blokje loopt echt goed jonge,

Bednakt voor je reactie. Maar je hoeft niks onder je auto weg te halen. De buis loopt namelijk precies langs de voorkant van het reservewiel.
Reply With Quote
Old 12-04-2008, 07:33
FGizmoS's Avatar
FGizmoS FGizmoS is offline
VW Addict

Send a message via MSN to FGizmoS

Ik heb hier wel nog een uitlaatlijn liggen hoor. De middendemper wordt vervangen, de groote demper voor de achteras wordt vervangen voor een inox demper en de eindemper is een inox dtm-style dubbelloops. Het geluid: op stationair toerental iets zwaarder maar niet overdreven. Eigenlijk maakt hij niet meer lawaai als mijn originele demper.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules