|
||||
|
||||
Fire and ice compleet in onderdelen tekoop
Ik heb hier een golf 2 f en i staan die in onderdelen weg mag,
- dunne lijsten, hiervan ontbreekt 1 stuk en aan 1 kant het gti logo 20 euro - 1.8 pf blok is aan revisie toe 50 euro - g60 bumpers voor en achter 15 euro per stuk - complete achteras met schijven 40 euro Verder alles wat er op de auto zit, zoals voorremmen en dergelijke, maar dat ga ik er niet allemaal op zetten, heb je interesse dan kan je een pb sturen. Tevens ook al het plaatwerk te koop. Last edited by TimMK1 : 07-09-2008 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Waar woon je?
|
||||
|
||||
Woonplaats Heinkenszand (zeeland)
|
|
||||
|
||||
heb wel intresse in je bumpers alleen je woont MEGA ver
succes met het verkoop iig.
|
|||
|
|||
Hey,
wat vraag je voor het kabelboompje van de mistlampen? mvrg
|
||||
|
||||
Quote:
Nee joh, als je heel hard rijdt is het maar een uurtje vanaf Amsterdam.. Maar het kan ook met de postbode mee
|
|||
|
|||
heb je toevallig van het embleem achterop de auto een foto van
kan je die mij mailen of iets zeer veel intresse in |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal even vragen of die los weg gaan.. Je hoort ervan |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt het grote embleem op de zijkant van de auto? Die is eraf, auto is in het verleden eens gespoten geweest. |
|
|||
|
|||
die bij de achterklep bedoel ik rechtsonder golf embleem in een rose kleur en fire&ice logo zit er naast als het er nog op zit
|
|
||||
|
||||
Skirts ook los te koop?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog een extra setje skirts liggen als je interesse hebt? Tevens up!! |
|
|||
|
|||
Als je de kabelboom van de mistlampen niet los weg doet aan Caddy '85 heb ik wel interesse in de complete set met beugels en kabelboom.
|
|
||||
|
||||
Pm
|
||||
|
||||
goeie avond heb je de bumpers nog mss ?
|
|
|||
|
|||
heey
heb een vraagje heb je toevallig je deurstrip van de bestuurderskant ok nog liggen? zoja heb wel interesse en wat is je prijs ? zou je hem dan kunne versturen mvg christian |
|
||||
|
||||
Uppie en PB's verstuurd
|
|
||||
|
||||
Upje, bumpers, skirts en wielbogen, onder voorbehoud, verkocht.. Deurstripje ook..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mistlampen e.d gaan alleen als set weg. |
|
||||
|
||||
het lila 'golf' embleem (tekst golf) voor achterop, heb je die nog en eventueel de staat ervan?