|
||||
|
||||
MK2 VR6 en syncro vr6 project topic
Bij deze maak ik toch maar even een topic over mijn project ik wou er eerst niet teveel aandacht aan besteden omdat ik er niet zoveel plannen mee had. Maar toen ik 1 keer bezig was heb ik toch maar besloten het ietsjes groter aan te pakken.zoals gewoonlijk
een lijstje met de veranderingen die op de planning staan. groen getinte ramen rondom interrieur overzetten bedrading er opnieuw en netter inleggen onder de motorkap spuiten scirocco dakje erin (schuif kantel) andere achterklep erop zonder wisser en sproeier. enne dunne lijstjes zitten er al op die van de deur moet nog ff goed met een paar nieuwe klemmetjes maar voor de foto er toch maar ff op gedrukt. dunne lijstjes en verder ook redelijk kaal. motorblokje met spagetti. de bak in de bok om te poetsen. Last edited by Roy-16VT : 04-11-2008 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Super mooie auto man is een mooie kleur.
Veel plezier ermee.
|
|||
|
|||
leuk project , ga ik zeker in de gaten houden
|
|
|||
|
|||
zwart is een super kluer op een mk2.
dit wordt weer een mooi projeckt. succes er mee.
|
|||
|
|||
Is toch mooi zon MKII met een vroem6 erin, succes ermee.
|
|
||||
|
||||
leuk ja zeer mooi hoor, zal wel leuk gaan lopen hoor..zo`n vroem6..
|
||||
|
||||
Jongens allemaal heel erg bedankt voor de positieve reacties
ik wou er na een lange dag maar eens even een update aan toe voegen. ben bezig geweest met het spuitklaarmaken van de boel onder de motorkap. en ook bas (oakgreen 20vt) is voor me bezig geweest met het beter te pas maken van de BBS`en . Zoals het was Na wat poetsen schuren en nog eens poetsen De nieuwe klauwen die in de revisie gaan. Het werk van Bas |
|
||||
|
||||
De BBSen worden breed? Aangezien het hart afgedraaid word. Of...?
In ieder geval goed bezig. |
|
|||
|
|||
Is het al een vr6 op kenteken of moet hij nog omgekeurd worden? Ik ben benieuwd, de basis-ingrediënten zijn goed in ieder geval!
|
|||
|
|||
Hallum weer op kop
Mooi werk Roy!
|
|||
|
|||
ziet er goed uit.
mooie wagen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is al vr6 op kenteken. en tsja de rest van de ingredienten toevoegen ben ik nu dus mee bezig. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Is deze auto lakzwart en was het complete pakket eerst ook in de kleur van de auto? En begint het kenteken toevallig met NG? Dan ken ik de auto wel!
Anyway; mooi project!
|
||||
|
||||
Quote:
Het enige wat daar van waar is is dat ie lakzwart is de rest klopt niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
8 en 8,5J de rechter is afgedraaid. |
|
||||
|
||||
Zo deze ook maar weer eens ff updaten de auto staat nu in de spuitcabine te drogen ik heb alvast wat foto`s genomen.
Siep in actie. De grondlaag er helemaal op. en Siep wederom in actie. |
|
||||
|
||||
Zo jij bent goeg bezig!
Gaat een mooie auto worden. |
|
||||
|
||||
wow gaat maar goed niet roy
wat voor maffe spuiter is dat staat nu weer mooi in je eigen hokje uit te dampen gang motor mut er in !! gr jappie |