|
|||
|
|||
Te koop Golf 1977 LS automaat
Deze auto staat maar te staan in mijn garage en ik heb er geen tijd voor!!!
In sublieme conditie, 48000 km 1,6L automaat. Start en direct lopen, rijd als een zonnetje!! Geen restauratie nodig. Met duits kenteken, maar heb evetueel ook een NL kenteken uit 1977 met de juiste kleur. Prijs markt conform. Meer fotos op aanvraag! |
|
||||
|
||||
waar woon je
|
|
|||
|
|||
Vraagprijs wil ik van start gaan op 3850 euro.
Ik woon in de omgeving van Haarlem. |
|
||||
|
||||
Quote:
Met andere woorden omkatten???? Dat is illegaal hier in Nederland he!!! Tenzij je voor de rdw werkt Je kan hem gewoon beter invoeren, dat is wel legaal. En zoals het ook hoort! Mooie auto, en succes met de verkoop. |
|
|||
|
|||
Niks omkatten!!! Dan verknal je de auto zeker helemaal.
Je kan zo naar de RDW en een kenteken halen. Auto is technisch 100%. |
|
|||
|
|||
upie maar weer!
|
|
|||
|
|||
nog maar eens up
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je er dan mee?? Dat je er een eventueel een nederlands kenteken bij hebt met de juiste kleur??
En hij moet toch echt gekeurd worden, wil je kenteken bij de rdw krijgen. Wil je niet afkraken ofzo hoor, maar vindt het een beetje vaag allemaal! |
|
|||
|
|||
Het is gewoon een eerlijke auto met een duits brief.
Hiermee kan je naar het RDW en kenteken halen. Zal alleen een YB worden dan! |
|
||||
|
||||
Je kan ook aanvragen om van 2 auto's 1 te maken, dus het kenteken van de ene op de andere. dat gebeurt ook wel eens bij auto's waar al geen kenteken meer bij is en daar een kenteken van een sloper op te zetten.
Omkatten is illegaal, maar het kan ook wel legaal..
|
|||
|
|||
Ten eerste is het illegaal, en daar brand ik mijn vingers niet aan.
Ten tweede ben ik bang dat hij dan helemaal niks meer waard is als ik het fout doen. Als een nieuwe eigenaar dat wil doen dan gaat hij zijn gang maar. Ik ga het risico niet lopen. |
|
|||
|
|||
Sorry, ik las het verkeert.
Zoals ik nu lees kan het ook op een legale manier ? Ik heb een 1977er kenteken dus de volgende eigenaar kan zijn gang gaan. |
|
|||
|
|||
Geen intresse voor deze auto?
Door de prijs? |
|
|||
|
|||
dan maar naar MP.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk, dat als je hem wil verkopen voor die prijs. Dat je hem beter kunt aanbieden op nederlands kenteken met apk! Dat is vaak een afknapper bij mensen. Keuring en bpm zijn niet echt de kosten! |
|
|||
|
|||
bedankt voor je tip, kijk het nog even aan maar zal het zeker overwegen.
|
|
|||
|
|||
up!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je zo fel tegen omkatten bent snap ik deze zin toch echt niet.
|
|||
|
|||
BTW niet geheel onbelangrijk: De auto is van 1977, dat betekent dat je een oldtimerkenteken krijgt.
|
|
|||
|
|||
Nogmaal bovenin!
|