|
||||
|
||||
info over fk schroefset
hallo
kan iemand mij wat meer vertellen over deze schroefset? namelijk de laagte die ik kan instellen? heb er wel intresse in, maar hij moet wel laag kunnen zie deze link http://www.marktplaats.nl/index.php...oor-golf-3.html
|
||||
|
||||
als ik dat zo zie op die foto zal deze niet heel laag meer gaan. ziet er goed smerig uit, benieuwd of die nog een beetje gangbaar is
|
||||
|
||||
Ik heb zo'n set onder Vinnietuning zijn mk3 Vari gezet, maar ik vind niet dat hij echt laag kan! De goedkope setjes kunnen veel lager. Wel zijn die FK setjes nog redelijk comfortabel.
|
||||
|
||||
Niet mee eens, ik heb welliswaar een variant, maar de voorzijde is identiek, en op de laagste stand kun je er amper mee rijden op 15 inch met 195/45 banden, met 16 iinch c2's krijg ik hem lekker in de wielkasten. Kwa rij eigenschappen: idd nog redelijk comfortabel, tevens het nadeel, kwa aanlopen, hij veert nog steeds.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ik heb ook FK ,en ben er zeer tevreden over !!Goede wegligging ,en niet overdreven stug !
Op deze foto zal de jetta ong 8 cm lager zijn ,en dan heb ik nog bijna 7 cm draad over !!! (setjes van een golf 2 zijn gelijk aan de golf 3)
|
||||
|
||||
fijn setje maar dat van de foto kan inderdaad niet veel meer zijn volgens mij, de draad is helemal vuil en slecht, maar zijn wel fijne setje`s inderdaad niet de hard en fijne wegligging
gr ronnie
|
|||
|
|||
Was bij mij eerst ook zo, zag er niet uit veel roest enz..
maar tog gangbaar gekregen !
|
||||
|
||||
Ik zelf ook een FK set, de set voor een Mk3 VR6 was in ieder geval anders als die van een Mk2. Dat zat hem in de veren. Maar als je niet laag genoeg kunt (als je dat vind) kun je bij FK zo een paar andere kortere veren bestellen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met 15inch en die maat band die je noemt is bij een mk3 en 8cm verlaging al onrijdbaar Bij deze een foto met wat ik bedoel, 16" met een 195/45 geloof ik, en nog 15mm draad over! De mijne, met een goedkoop setje en op 17" met 205-40, en nog 8 cm over
|
|||
|
|||
ziet er wel gaar uit op de foto.... de voorspanveer is helemaal samen geduwd ondanks dat er geen gewicht op staat.... zou het fijn laten liggen....
|
|
||||
|
||||
Zo hebben ze er waarschijnlijk ooit ook uitgezien:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een set van een Mk3 vr6 onder de jetta ,vanwege het hogere gewicht van een diesel is dit mij toen aangeraden .
|
||||
|
||||
hee ruben
heb jij nog een grotere foto van de schroefset? en is dat ook een fk g2 set?
|
||||
|
||||
Ik heb onder alle auto's een schroefset en onder 1 ervan dit model.
En om eerlijk te zijn vind ik het echt waardeloos. Om echt laag te kunnen heb ik de spanveer er tussenuit moeten halen en stug is het ook helemaal niet! Dit is de 2e keer dat ik een FK set heb en is ook gelijk de laatste. Onder 1 van mn auto's heb ik ook de goedkope variant van FK en die kan wel onbenullig laag en is daar ook stug genoeg voor. Ik denk dat zo'n set leuk is als je Niet heel laag wilt en een beetje confort houden wilt. Ik raad iig niemand FK aan. Twan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Johan, ik heb je zojuist gemaild op het hotmailadres wat in je profiel staat!
Laat maar even weten als je nog meer foto's wilt hebben! |