|
|||
|
|||
mijn MkII
hallo,
ik ben pas lid geworden hier en ik dacht ik zal mijn eigen eens voorstellen. ik ben jeffrey ik ben 18 jaar oud en ik heb al een auto geschiedenis dit was mijn eerste MkII |
|
|||
|
|||
maar deze is pertotal / total loss
ik stond geparkeerd voor mijn huis en was een zatte jongen met verlopig rijbewijs rechts achter op mijn auto gezeten |
|
||||
|
||||
Super mooi golfje, doe je nou de smalle bupers erop of haal je die eraf vind de smalle bumpertjes super staan.
Maaaaaaaaaaaar vindt het zowiezo een prachtig golfje ERUGGGGGGGGG JAMMER DAT HIJ TOTALOS IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! had het tweede stukje niet gelezen nog
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn Last edited by FEMME : 16-03-2008 at 13:24. |
|
|||
|
|||
en dit is nu mijn new MkII
|
|
||||
|
||||
Die is ook super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mooie kleur
|
||||
|
||||
Jmmr van je eerste golf...Maar deze ziet dr ook vet uit!
|
|||
|
|||
is de silver kleur de huidige kleur? blauw is mijn favorite kleur en blauw silver hoe ik mijn auto wil spuiten. Kun je tenminste de velgen ook silver spuiten? (persoonlijk mening: grote kleur verschielen is niet mijn stijl)
Zeer mooi auto moet ik zeggen (blauw versie voor de botsing)
|
|||
|
|||
Eeuwig zonde van die blauwe Golf! Die was bijna perfect!! Goede kleur, smalle bumpers, helemaal goed!!!!!! Echt zonde!!
|
|
||||
|
||||
Jammer van die blauwe maar stond deze een eind geleden niet op kapaza te koop?
Succes met de grijze. Groeten
|
||||
|
||||
jammer van de eerste ik vind die erg mooi man vooral met de dunne bumpers.
die grijze is ook wel mooi hoor gr ronnie
|
|||
|
|||
ja de blauwe met zijn smalle bumpers was zijn eindfase
tot als een week nadien met die smalle bumpers eentje op mijn auto had gezeten. ik blijf het spijtig vinden. het was mijn eerste auto enzo maar ja nieuw project dan maar vooruit denken ik zal sebiet eens nieuwe foto's posten van mijn nieuwe golf. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die grijze golf in nu verkocht
en een dieseltje gekocht eerst was ik mijn aant het vervelen en ik had een rood spuitbusje samen met een maat zijne witte jetta toen werd em al wat beter vind ik persoolijk graag comment over mijn golfkes aub ik ben ook nog aan een 2de MkII project bezig als er aanpassingen aan die zijn gebeurd zal ik zo doorgeven grtzzz |
|
||||
|
||||
Welkom hier, jammer van de blauwe was een mooi ding.
Van de nieuwe is zeker wel iets te maken, een goede basis, ga zo door!
|
||||
|
||||
Die blauwe was gaaf!
Van de witte gaat ongetwijfeld ook wat moois gemaakt worden.
|
||||
|
||||
Jammer van de blauwe golf.De grijze was ook zeker zo mooi.En de witte zal nog wel iets moois worden.De basis is altijd als het een golf 2 is.
Andere vraag.Het is toch zo dat in belgie de kentekenplaat bij de eigenaar blijft en niet bij de auto zoals in nederland.Ik zie bij jouw 2 verschillende kenteken platen. Succes met de plannen met de volgende golf 2. |
|
|||
|
|||
ja bij ons in belgie blijven de platen bij jezelf.ja wss heeft hij er nieuwe aangevraagd. hebk ook moeten doen nu alles op mijn naam staat. vindk wel jammer had liever voor altijd mijn eerste kenteken gehouden. maar was iets te moeilijk om te behouden.
grtz vond die blauwe wel mooie maar die witte wordt zeker al even super |
|
|||
|
|||
ja mijn eerst nummerbord wilde ik ook gebruiken voor mijn witte golf in te schrijven.
maar dat ging ni er was een misdrijf gepleegs met mijn nummerbord en die is uit het verkeer genomen maar ik heb nog wel een half jaar met die platen rond gereden zonder besef dat die egenlijk niet bestond this weer het belgen lang zne ben blij dat jullie mijn golfke mooi vonden maar mijn nieuw project gaat iets speciaals worden maar in de zelfde styl als de deze grtzz |
|
|||
|
|||
word vast wat moois als je die blauwe zo ziet..
dik die fiets boven op die jetta! heb zelf eens zo'n fiets gebouwd maar die was niet stevig genoeg; voorvork gebroken rijd wel fantastisch zo'n lowrider! |
|
|||
|
|||
ha men broer is ook trug bezig zie ik
ja zen andere mkII is nog een beetje werk aan,en gaat waarschijnlijk in de zelfde kleur(ongeveer zde blauw van de eerste mkII LA5W) als de mijn gespoten worden. komt goed groetjes M |