|
|||
|
|||
druiven-tros meeting 2008
Ja beste mede auto liefhebbers en audiofielen.het is weer zo ver… hoe ver ? tijd voor een druif meeting ! zo als de bekende bezoekers al weten zijn dit DE gezelligste meetings als je van auto audio houd. ben je er nog nooit geweest ,dan beslist een aanrader om te komen ! Voor de mensen die het niet kennen een kleine intro : de druiven tros meeting is een oer gezellige meeting die een 2 of 3 keer per jaar word gehouden, we komen al jaren bij een op de parkeerplaats van hotel en zalen complex de druiven-tros. In Berkel-enschot Langs de N65. we hebben daar een mooi ruim stuk parkeerplaats voor ongeveer 50 auto`s op deze avond komen allemaal audiofielen uit het hele land bij elkaar om elkaar`s hobby te delen. Er worden geen wedstrijden gehouden of wat dan ook… gewoon gezelligheid en met elkaar praten/discuseren over onder geweldige hobby die we allemaal samen delen ! Je kunt elkaar auto`s bekijken en natuurlijk ook beluisteren.. dus heb je altijd al juist die enne compo of woofer willen luisteren ,dan is dit je kans ,want groten kans dat deze op deze meeting aanwezig is ! afgelopen keer was de opkomst al groot, ondanks het slechte en bar koude weer (1 graden boven 0) we hopen met deze datum stukke mooier weer te krijgen. En daarom dus ook een grotere opkomst ! de meeting begin meestal rond een uur of 7 dan verzamelen de eerst zich en de rest komt dan ook binnen.. nu hoor ik je denken 17 april is een donderdag. Klopt. Dat is een traditie die al jaren instaand word gehouden, en dus ook deze keer. wij hopen jullie daar te zien voor een gezellig avond.. |
|
|||
|
|||
kickje
|
|
|||
|
|||
ben geweest , was met een zwarte 206xs... maar t was nou niet egt een topmeeting naar mijn mening , had er meer van verwacht....
er waren wel een paar leuke auto`s en ik vond t zeer jammer dat er iemand van t restaurant naar buiten kwam omdat er anders geen plek meer was voor de gasten! volgende keer weer een meeting dichter bij huis.... |