|
|||
|
|||
Dashboard polo toerenteller!?
Even een vraagje in mijn derby'tje zit een dashboard zonder toerenteller deze zou ik wel graag willen hebben welke opties zijn hiervoor?
-Orgineel golf -Andere optie? je zal best de bedrading aan moeten passen maar dat is in mijn geval niet echt een groot probleem maar past een golf 2 dashboard er zo in bijvoorbeeld? en wat moet je dan nog aanpassen mbt toerenteller signaal of is alles al voorbereid? ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Last edited by Bartarie : 22-02-2008 at 23:02. |
|
||||
|
||||
is het een originele polo 1 derby of een 2/2f?
anders gewoon een teller erin zetten MET toerenteller
|
|||
|
|||
gewoon een polo derby classic whatever uit 86 dus met al die waarschuwwingsledjes als bij een golf 2 past daar zo een toerenteller dash van een golf 2 in dan? en de aansluitingen zijn die voorbereid? mischien heb ik dan ook wel een tijdklokje jeej heeeeel handig
|
|
||||
|
||||
'86 dus een polo 2.. daar zijn ook gewoon polo tellers voor met toerenteller..
|
||||
|
||||
Bedrading is plug-n-play. Kijk eens op ebay.de , daar staan er genoeg.
Golf 1 past, golf 2 is net ff anders dacht ik.
|
||||
|
||||
neem gewoon een Polo 2 GT tellertje, ziet er wel leuk uit gewoon de ene eruit de andere erin, klaar
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook een andere cockpitje geregeld alleen hoe krijg ik mijn origineel er uit?? niet dat ik straks loop te trekken aan dat ding en alle breekt me af, iemadn ideeen?
|
|
||||
|
||||
cockpit rand zit met 2 schroefjes aan de bovenzijde als ik me niet vergis
En de verlichting, achterruitverwarming en de alarmlicht schakelaar eruit halen en stekkertjes afkoppelen en je ziet de schroefjes van je cockpitje al 2 kabels aan de achterzijde (of waren er ook met twee stekkers, volgens mij pas later) 1. De kilometertellerkabel. Van onder te bereiken en los te schroeven of vanaf je schutbord onder de motorkap stukje terug trekken en later weer er in steken 2. De stekker. Als te kilometerteller kabel is kun je de unit ver genoeg naar voren brengen om deze los te maken Daarna zou hij los moeten komen. succes |
|
|||
|
|||
je kan hem er gewoon in zetten? is er geen extra bedrading voor de toerenteller
|
|
||||
|
||||
Er is extra bedrading voor de toerenteller, maar die zit al in de kabelboom verwerkt. Dus het is inderdaad een kwestie van omzetten en klaar.
|