|
||||
|
||||
Ronal Turbo 15"7j 4x100
Ronal Turbo uit 1985.
Zijn compleet opgeknapt en gepolijst. Velgen zijn ontlakt, gericht, randen opgelast en afgedraaid, waarna ze gepolijst zijn. Met banden Continental Sportcontact2 (195/45/R15) waarmee een kleine 5000 km is gereden en Chromen WOB Naafkapjes. Velgen liggen op een droge opslag en word dus nu niet mee gereden. Kunnen ook zonder banden en naafkapjes worden afgenomen. Foto's moet ik nog even maken Richt/vraag prijs 600 euro |
|
||||
|
||||
Wat wil je ervoor hebben zonder de banden, en heb je er een fototje van, wil ff weten hoe die naafkappen eruit zien, en heb je ook de orginele naafkappen?
|
||||
|
||||
Zonder banden en platte ventielen - 100 euro
Heb wel orginele naafkapjes maar niet alle 4. Zijn volgens mij nog gewoon te bestellen aangezien er nog wel ronal's worden gemaakt |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus 500,- ? Dan laat ik het hierbij, toch bedankt
|
||||
|
||||
Die banden wil ik wel voor 100 van je overnemen
|
|
|||
|
|||
foto's
|
|
||||
|
||||
Zal morgenavond foto's maken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk niet dat het zo werkt..
|
||||
|
||||
Ik vindt het een erg nette prijs, het gaat niet om replica's maar om de originele uit 85!
Ik zou ze met banden nemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verkoper gaat niet op mijn reactie in, dus denk ik dat inderdaad ook... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Replica's? Die komen toch ook gewoon van Ronal? Dat is dan geen replica, maar een originele velg toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry,had er even overheen gelezen. Als de velgen weggaan zonder banden, monteer ik deze op een andere set. Mocht ik dit niet doen laat ik het je weten. bedankt voor de intresse. Voor piclovers: Foto's komen eraan. |
|
||||
|
||||
Naafkapjes Ik zie dat de foto's niet helemaal scherp zijn, zal morgen overdag nieuwe maken. |
|
||||
|
||||
Pb gestuurd!
|
|
||||
|
||||
up |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In 85 waren ze er volgens mij met en zonder opschrift. Die van tegenwoordig hebben een andere opschrift en andere naaf(tussen de boutgaten).
|