|
|||
|
|||
afwatering schuifdak
Wie weet er waar de leidingen tbv de afwatering van het schuifdak aan de achterkant van de auto dienen uit te komen? Aan de linkerkant ligt deze nog los in mijn wielkast, maar ik neem aan dat hij op een of andere manier buiten de auto moet uitkomen. Ik heb zo snel nog geen gat gevonden waar hij door kan.
|
|||
|
|||
Up, niemand die het zo uit zn hoofd weet? Als er iemand even achter het afdekkapje links in de kofferbak wil kijken dan kun je het zien/voelen denk ik.
|
|||
|
|||
Komt meen ik achter de bumper naar buiten
Zowel links als rechts |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal correct
|
|||
|
|||
Weten jullie dat zeker? Bij een golf 2 is het wel zo volgens mij, maar bij mij zitten er alleen gaten tbv de bumpersteuntjes, verder zie ik geen gaten zitten. Nu zijn de wielranden wel vervangen maar voor zover ik weet is alleen het plaatwerk van de wielrand zelf vervangen en niet ook nog een stuk van het scherm...
|
||||
|
||||
Het is maar een klein gaatje waar het water door gaat. Maar volgens mij zitten die in de onderste hoeken van het achterscherm.
|
|||
|
|||
@LRR: bij jouw golf zit er ook een origineel schuifdak in, zou je eens kunnen kijken waar deze gaten precies zitten? Ik zie ze bij jou op de foto's ook niet zitten namelijk:
|
||||
|
||||
De buisjes voor je afwatering komen idd nergens naar buiten. ze lopen gewoon door je c stijl heen en net te hoogte van de bodemplaat van je kattebak houden ze op. Afwatering gebeurt dan via de achterkant (helemaal onderaan) van je wielschermen. Daar zit een klein gaatje. Als je het netjes op kunt lossen zou ik ze idd ergens naar buiten laten komen. Maak bijvoorbeeld een gaatje in de binnenkant van je wielkast, Steek daar dan vervolgens een doorvoerrubber doorheen en dan je afwateringsbuisje. Als het zaakje op zijn plek zit zou je het nog even kunnen afkitten met carroserie kit. Dan loopt het water waarschijnlijk wel op je wielen maar dat zou ik liever hebben dan dat het tussen de schermen door moet afwateren. Vind ik persoonlijk een slechte afwerking van VW daar hadden ze wel ff 5 minuten langer over na kunnen denken k verzin dit terplekke....
www.frieslandkevers.nl Golf MK1 pirelli 5 deurs 1983 FT Bonito 2L 44mm webers 1968 Standaart Ovaal 1956 caddy 2000 voor de winter en werk Last edited by Bonito Driver : 17-02-2008 at 18:01. |