|
|||
|
|||
Daklem's Rote Dreizer (Nieuwe velgen)
Even voorstellen is wel zo netjes
Mijn naam is Robbert, kom uit het mooie brabantse landschap. Ik ben 23 jaar en heb in september 2007 mijn eerste auto gekocht. De keuze was gevallen op een Volkswagen Golf MKIII. Thuis rijden wij allemaal volkswagens (Golf 3 (1996), Golf 5 (2005), en een Polo (2001)). Mooie verzameling volkswagens op de oprit . De auto zoals ik hem kocht: Inmiddels is er het 1 en ander veranderd: TT Pedalen: Lederen stuur met rode naad Nieuwe koplampen (Hella) erin: Nieuwe achterlichten: Auto in de nacht geschoten vanuit mijn dakraam 8) : Flatblade wissers: Versterkertje met setje kabels: Gepoestst met een lap en wat water, en hij blonk weer mooi Interieur Pioneer Radiootje met daarop mijn iPod 30GB Video aangesloten. Xenon 8000k ingebouwd: Heldere knippers in de bumper. WOB mattenset: Folie van de ramen afgehaald: VR6 lipje: MTX subwoofertje erin: Wat gaat er nog veranderd worden c.q. Worklist in volgorde: 1. Originele Spoiler. Commentaar, tips en tricks zijn welkom Last edited by Daklem : 16-04-2008 at 16:31. |
|
||||
|
||||
welkom, erg nette auto...
|
||||
|
||||
welkom mooie auto
succes ermee |
|
|||
|
|||
ben niet zo'n golf3/rode auto fan maar die van jou is erg netjes !!!!
welkom trouwens ! gr. Martijn p.s. ga je de golf nog verlagen ?
|
|||
|
|||
Quote:
Dank jullie allen! De auto gaat over anderhalve week verlaagd worden. 40mm. Eerst even kijken hoe vaste verlaging bevalt. Hierna wil ik doorsparen voor een KW schroefset die ik in hardheid kan instellen. Dat lijkt mij ideaal! Ook moet er nog een gti spoiler achterop komen, want ik vind hem een beetje kaal. |
|
||||
|
||||
Leuk ding, maar vervang snel die lelijke pookknop!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, ik was al aan het wachten totdat er een reactie op zou komen! Er zit inmiddels al een andere op. Deze pook zat er op toen ik hem kocht. Heeel smerig en lelijk!! Hier heb ik alleen geen foto van. |
|
||||
|
||||
Kan je m niet beter 60/40 verlagen??
Voorkant staat aardig omhoog.......
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wil eerst vaste verlaging proberen! Ik kon dit setje voor een extreem mooie prijs overkopen. Eigenlijk wou ik nog een jaar wachten totdat ik een andere set eronder zou stoppen. 60/40 is denk ik met een vr6 lip voor mij iets te extreem. Ik woon in een wijk met veels te veel hoge drempels, en ben bang dat ik dan een schraper krijg. Hierdoor wil ik het eerst bekijken hoe dit bevalt. Zoniet, dan weet ik wat mijn volgende doel wordt, namelijk een KW schroefset. |
|
|||
|
|||
Update
Verlaagd: Spullen terug van de spuiter (spiegelkappen, grille en tankklep): Ook heb ik een fotoshopje laten maken van de velgen die onder mn auto komen van de zomer: Welke kleur velgen is het mooiste? |
|
||||
|
||||
Alles in het hoogglanszilver lijkt mij het mooist. Anders de zwarte
|
|
||||
|
||||
zal voor de zilvere gaan verder de auto plat op zijn bek en klaar is kees
succes ermee |
|
||||
|
||||
Persoonlijk vindt ik allebij de velgen
goed staan... succes en welkom hier
|
|||
|
|||
Dank jullie voor het commentaar!
Ik wou eerst voor de zwarte gaan, maar vind de zilveren variant ook wel erg mooi + de velgen zien er groter uit op deze manier! Op dit moment is de auto 4cm rondom verlaagd! Volgend jaar wil ik een KW schroefset kopen die in hardheid te verstellen is. Dan gaat ie nog iets lager. |
|
|||
|
|||
Auto is gepoetst, van binnen en van buiten 8):
FF een paar nieuwe fotootjes van mijn blinkmobiel. :mrgreen: |
|
||||
|
||||
hele nette auto dit
|
|||
|
|||
Leuke auto, ik zou trouwens voor de zilveren velgen gaan...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Woensdag heb ik ze, inderdaad de zilveren |
|
|||
|
|||
Nieuwe velgen zijn binnen en gemonteerd!
|
|
||||
|
||||
super nette rode auto. toch zou ik hem heel iets lager leggen. maar ziet er top uit hoor.
|