![]() |
|
|||
|
|||
![]() Met mijn Jetta met NZ motor (automatische choke) heb ik het volgende probleempje :
Als de auto ijskoud is staat de choke er ff op, hij loopt dan mooi ongeveer 1000 toeren. Maar de choke gaat er iets te vroeg weer af, de auto blijft dan wel lopen maar niet zo mooi en maar ongeveer 600 toeren (vooral 's morgens met licht aan, verwarming aan enz.). Als hij dan weer iets warmer is loopt hij weer gewoon goed. De choke zou er dus gewoon iets langer op moeten staan eigenlijk. Is dit geregeld door de computer of is hier zelf nog iets aan af te stellen/ vervangen ? |
|
||||
|
||||
![]() Er is iets niet in orde wat gerepareerd moet worden. Koelvloeistofvoeler mischien?
Er valt niets aan de choke aftestellen. Aan de NZ (Digifant) valt sowieso weinig af testellen.
|
|||
|
|||
![]() Niet af te stellen, was ik al bang voor...
De blauwe kvs sensor heb ik pas vervangen, maar de bruine moet ik nog vervangen (volgens het metertje in het dash gaat de temp. niet boven de 70 graden maar de vin slaat wel in). |
|
||||
|
||||
![]() Volgend mij had vwdennis toendertijd ook zoiets. Weet alleen ff niet meer wat de oplossing nu was. Mischien ff pmen.