Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-01-2008, 12:44
blomdegekste's Avatar
blomdegekste blomdegekste is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 368
Default Verwarmings vraagje!

Hey hallo allemaal,

Kheb even een vraag over mijn verwarming van me golfie 2.......Van de 3 standen die ik heb doet alleen stand 3 het maar
Stand 1 en 2 dus niet
Kheb zelf al gekeken met een andere schakelaar erop maar dan doet nog steeds stand 3 het alleen......
Wat zou het kunnen wezen????????

Khoop dat jullie me kunnen helpen..

greetzzzzzz
__________________
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!!


Reply With Quote
  #2  
Old 20-01-2008, 12:46
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,037
Default

De aanjager van de kachel misschien niet meer goed.
__________________
Batracer , leuke online racegame.
Reply With Quote
  #3  
Old 20-01-2008, 13:02
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

Kachelweerstand kapot. Zit op je blazer.
Moet je rechts bij het dashboard kijken. Paar kappen los en hij komt vanzelf te voorschijn.

Veel voorkomend kwaaltje.
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #4  
Old 20-01-2008, 13:57
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 7,431
Default

Quote:
Originally Posted by Erik
Kachelweerstand kapot. Zit op je blazer.
Moet je rechts bij het dashboard kijken. Paar kappen los en hij komt vanzelf te voorschijn.

Veel voorkomend kwaaltje.



idd, dit probleem had ik ook nieuw weerstandje er tussen en klaar !


gr. Martijn
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project )
Golf 4 variant (tzt on air )
Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... )
Reply With Quote
  #5  
Old 20-01-2008, 15:14
Golf II-rider's Avatar
Golf II-rider Golf II-rider is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 20
Default

yep, zoals bovenstaande zeggen zal ik het nog eens bevestigen, onlangs ook gehad. Gewoon een andere aanjager halen en die vervangen en 't is opgelost.
Deze zit achter een soort rubberen "afdekkap", eens je die wegneemt kan je er zo bij.

__________________
Old Volkswagens never die...
www.vwcharlys.be
new VW-forum online!
Reply With Quote
  #6  
Old 20-01-2008, 15:45
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Eventjes de search gebruiken doet wonderen.
Het is inderdaad zoals de anderen zeggen de weestand van de kachelmotor.

Stand 1 en 2 hebben zo'n weerstand. Alle drie de standen krijgen gewoon het volle vermogen, maar de weestanden in de eerste twee standen nemen dit vermogen voor een deel weg en zetten dit om in warmte, waardoor op een gegeven moment dus de weerstand doorbrandt. Stand 3 heeft er geen, dus die blijft gewoon werken.

Kijk hier maar even, daar wordt precies uitgelegd hoe je te werk moet gaan en wat voor een weerstanden je nodig hebt.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #7  
Old 20-01-2008, 17:15
blomdegekste's Avatar
blomdegekste blomdegekste is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 368
Default

Iedereen bedankt voor de uitleg van hoe en wat.....Zal er maandag gelijk even aan gaan beginnen......
__________________
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!!


Reply With Quote
  #8  
Old 20-01-2008, 17:30
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Kijk ook gelijk voor dat je er een andere weerstand inzet of het motortje soepel loop
Dat de motor zwaar gaat is een vd oorzaken dat de weerstand kapot gaat
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum