|
||||
|
||||
Project Pirelli
zoals enkele we zullen weten heb ik laatst de pirelli van Domi gekocht,
heb gisteren de motor alvast gehaald en vandaag vast mee begonnen met opbouwen. maandag de kop laten vlakken en pakkingen en waterpomp halen. De planning is dat de motor over ongeveer 3 weken klaar is, en dat ik dan de auto op kan halen om de motor in te bouwen. Als iemand nog een goed adres weet voor supersprint uitlaten hoor ik het graag!! hier alvast wat pics goede ideeen zijn welkom en nog een foto hoe die was en ook weer moet worden!!!
|
||||
|
||||
Voor een goedkope supersprint uitlaat in NL moet je naar Stroeve in Hardenberg gaan ergens anders in NL kon ik hem niet goedkoper krijgen! Of je moet ff op ebay kijken daar zijn ze geloof ik wel iets minder duur. Mooie Pirelli heb je gekocht daar krijg je zeker geen spijt van super wagen.
|
||||
|
||||
Mooi Folkert!!!
|
||||
|
||||
Mooie Pirelli inderdaad.
Wat betreft die Supersprint, daar moet je even goed naar zoeken, want niet alles is nog leverbaar geloof ik (tenminste van Gr A). En anders Ebay.de in de gaten houden, daar komen ze wel voorbij !!! Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Ben blij dat ie in goede handen is. Maak er wat moois van folkert.
Je vergeet te vertellen dat je de ATS velgen er ook bij hebt die ik toen ook had. Wordt dus hetzelfde als toen ik hem had. Ik hoor wel van je wanneer je de auto haalt. Domi |
|
||||
|
||||
word een mooi prjeckt zo te zien.
|
||||
|
||||
Deze auto is de aanleiding geweest dat er bij mij nu ook een pirelli voor de deur staat. Goed om te zien dat ie opnieuw bij een liefhebber terecht is gekomen.
|
|||
|
|||
komt wel goed met deze mk1.
|
||||
|
||||
mooi kerel,keep up the good work,
ok wer es ienne buurt bin,komk wol es even om een bakje. johan joure |
|
||||
|
||||
Mooie MK1!
Succes ermee
|
||||
|
||||
dank voor de reacties,
en Johan kom mar es langs. Heb vandaag bij stroeve komplete uitlaat van supersprint groep A besteld, kost wat maar dan heb je hoop ik ook wat? heeft iemand ook ervaring met het vervangen van de plastic\rubberen busjes waar de injectie in komt?hoe kan ik deze het beste vervangen?
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=injector
Heb je hier wat aan? Hij is in goede handen in ieder geval! |
|
||||
|
||||
dank je Tim zo moet het wel lukken
|
|||
|
|||
Nog nieuws???? Update
|
|
||||
|
||||
morgen komen pakkingen en waterpomp en injectie busjes/o-ringen
binnen dus morgen avond de kop monteren. de supersprint kom pas met drie weken moest besteld worden.
|
|||
|
|||
En al weer wat verder? Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
btw Heb je het blok opnieuw gespoten???? |
|
||||
|
||||
cilinderkop en carter zijn gemonteerd injectie busjes 3stuks vervangen ,eentje is rondgedraaid dus dat wordt nog even prutsen.
En ja heb het blok opnieuw gespoten, zat alweer wat vliegroest op! nu zoek ik nog de afstelgegevens van distributie afstellen van een DX!!
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je hem te vast gedraaid??? waardoor het draad van het busje af is? |
|
||||
|
||||
nee een oude wou er niet uit inbus zeskant ligt eruit
|
|||
|
|||
Het busje is van een soort hard plasic. Probeer hem met een dremel door midden te snijden. Dus van onder naar boven. Zodat je 2 helften krijgt.
Dat moet wel lukken. |