|
|||
|
|||
Vw Scirocco II 1.8 8V Scala
dag luitjes vorige keer was het de 16V nu de scirocco de bingo in
het gaat om een Vw scirocco II 1.8 8V Scala kleur is paprika rood jammer genoeg wat dof ik heb er al vrij veel tijd en geld inzitten niet dat ik dat er voor terug krijg maar zie hem dan wel liever naar iemand gaan die hem afmaakt heb bonnen aanwezig van de reperaties en onderdelen zoals : nieuwe aandrijfassen nieuwe lagers nieuwe homokineten nieuwe keeringen en nog het een en ander moet ik de bonnen erbij pakken interieur 2 zitter van gemaakt achterbank is compleet eruit mdf houtwerk van achterklep tot achter de voorstoelen met zwart stof bekleed en uitsparing voor reservewiel veerpootbrug achter motorisch grotere inlaat audi gasklep variabele brandstufdrukregelaar spaghetti spruitstuk rechte pijp naar achter met vlammerdover whitehooker einddemper computer is er uit zit enkeld ontstekingsmodule in (loopt perfect hapert niet niks gewoon goed) exterieur buitenkant is niet zo super ideaal om zwart terollen of om telaten spuiten de rocco staat momenteel op ats velgen.. op de foto isie goed gepoets dan kan ie er wel ff tegen aan maar daarna word de lak jammer genoeg beetje doffig.. auto is apk gekeurd tot NOVEMBER 2008 mijn prijs die ik er voor wil is 750 euro |
|
|||
|
|||
uppie niemand interesse in een goeie scirocco ??
de auto is kneiterhard !! tis alleen de kleur nog |
|
||||
|
||||
ik vind't misschien wel wat, waar staat hij? misschien wil ik wel'n x komen kijken
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey waar staat hij kom graag keer kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Location / Country: Schagen, dat ligt in noord-holland. Jens |
|
|||
|
|||
sorry tijd niet actief kunnen zijn op forums
maar de auto is in bezit gebleven onderhand mat zwart en plat op ze bek op steelies ) topic mag verwijderd worden thanks voor de reacties evengoed |