|
||||
|
||||
Duits autofestival 16mrt gratis met kever?
Op t winterfestijn zag ik snel een flyer.. gratis entree met kever op t duits autofestival. Klopt dit??
|
|
||||
|
||||
Ik keek net even op www.402events.nl om te kijken of het klopt, maar zie er niks over staan.
Weet wel dat ik aanwezig ben met me golf en nog wat maten van me met Duitse rides...
|
||||
|
||||
Heb gister daar ook wat over gehoord, benader de Keverclub even.
www.keverclub.nl
|
||||
|
||||
Dit klopt 100%, maatje van me loopt stage bij 402 events vandaar dat ik het ook op keversite heb gepost al!!
Sterker nog het event staat in het teken van de kever dit jaar, er is plaats in een speciale keverlane voor +-400 kevers!!! mzzls jens edit, hier is de flyert!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 10-01-2008 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kreeg o.a. dit bericht terug via de keverclub en het staat ook op hun site: Uiteraard is er een speciale regeling voor Kevereigenaren die in deze Lane staan: de Kever en bestuurder (die lid is van de KCN) krijgen gratis entree! Meld je hiervoor aan bij Kever Club Nederland via: evenementen@keverclub.nl Groetjes Nienke Last edited by Nienke Bug : 18-01-2008 at 09:20. |
|
||||
|
||||
Jammer al weer voor de mensen die een bus hebben
|
|
||||
|
||||
ach dat duitse autofestival is toch veel te commerciëel..
mij niet gezien daar. |
|
|||
|
|||
Quote:
zal wel anders komt er aleen maar bling bling ... Quote:
zo denk ik er ook over ..ook al is het gratis ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb gemaild of een T2 bus ook mag komen in de keverline, maar nog geen antwoord ontvangen. Want ja op "kevermeetings" horen de luchtgekoelde busjes e.d er wel bij. |
|
|||
|
|||
wat ik jammer vindt is dat het pas gratis is met je kever als je,je aanmeldt
je moet je tegenwoordig overal aanmelden wat willen ze nou kever of niet door het aanmeldt gebeuren zou ik al niet gaan gr mike |
|
||||
|
||||
Bussen zijn geen probleem, en wat dat plastic fantastic betreft........ komt allen met jullie lucht (en water) koelers , dan doen we daar wat aan toch
Een meeting wordt gemaakt door de auto's die er komen grt bonne |