|
||||
|
||||
Golf MK1 diesel, nieuwe daily
Om mijn Golf MKII netjes te houden én om goedkoper te kunnen rijden omdat ik meer kilometers ga maken heb ik een Golf MK1 diesel aangeschaft. Hij moet nog ingevoerd worden.
- Golf C, wit - Bouwjaar: 1983 - 1.6d met maar liefst 54 echte duitse paarden! - KM stand, 137000. Er is in 1987 een diesel ingehangen. 't Was eerst een 1100cc benzine, dit is ook op de fahrzeugbrief aangepast. - auto is keihard Plannen: - Aangezien het een 'budget' auto is erg weinig... Maar toch... - Invoeren - Auto nalopen, remmen losmaken, nieuwe lichaamssappen - Originele velgen stralen + opnieuw spuiten (misschien verbreden) - 'stukje' laten zakken... Door middel van goedkope veren. Wie heeft er nog een setje verlagingsveren liggen? (Liefst 80/60, 60/40) - nieuwe distributie - 5 bak - Misschien nieuw interieur Hoop dat ik mezelf wat in de hand kan houden wat betreft budget, zal wel weer moeilijk worden! Nog ideeën om hier een vette/goedkope daily van te maken, laat maar horen! Ook goedkope onderdelen zijn welkom via PB.
|
|||
|
|||
nette mk1 diesel trouwens.
Last edited by fire and ice vr6 : 09-01-2008 at 21:42. |
|
||||
|
||||
DIESEL INSIDE
Net gebakje met toffe hoofdsteunen.
|
|||
|
|||
Leuk ding Harmen! Ik ben benieuwd hoe ie erbij staat met nette wielen eronder!
|
|
||||
|
||||
leuk dieseltje
|
|
||||
|
||||
Mooi! zoiets zoek ik zelf ook al een tijdje ideaal om in rond te tuffen!
|
|
||||
|
||||
Cool golfje man! Velgen mooi zo laten, alleen een schroefsetje van split ofzo, ben je voor nog geen 300 euro klaar . Kan je altijd nog eens kijken om velgen als het niet bevalt. Veel succes ermee iig, en veel rijplezier
|
||||
|
||||
Ideaal zo'n auto. Niet verkeerd ook zo te zien.
Witte knipperlichten in de bumper en inderdaad iets verlagen, verder zou ik er niets aan doen. Wel poetsen en het gewone onderhoud dan. Als je dan toch iets leuks wilt doen voor een daily-budget wat dacht je dan van 16inch wieldoppen???
|
|||
|
|||
Yo ga je ook lekker diesele
Tof bakkie |
|
||||
|
||||
ziet er nog netjes uit man!!
succes er mee Maar wat een bekende kar heb je daar te gebruiken en die jongen op de foto dat is paules of niet??? |
|
|||
|
|||
Heb je deze diesel uit blauwhuis???
ziet er leuk uit. |
|
||||
|
||||
hee harmen mooie trekker op de achtergrond van de auto!!
valt het kleine onderhoud wat mee?? Domi :inderdaad mijn ex diesel
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, voor een kratje bier krijg je wel wat klaar bij Klaas he? En Paulus was idd mee om de Golf op te halen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ah goeie! Heb nog niet heel veel aan de auto kunnen doen op een grondige poetsbeurt na... Kwam wel wat oppervlakkig onprofesioneel bijgewerkte plekjes tegen. Wie weet nog eens een nieuw laklaagje erover. Over 2 weken maar eens voor de keuring.
|
||||
|
||||
Mooie daily Harmen, super! Ga MellyVille z'n witte G1D maar eens opzoeken dan kun je zien hoe mooi een lage witte MKI op origineel staal is! En wat Mister Cola al zegt: Splitsetje, laag voor weinig!
|
||||
|
||||
Die 16inch wieldoppen, hoe monteer je die zodat ze niet in de eerste de beste bocht in de sloot liggen? Heb het inderdaad vaker gezien, ziet er wel dik uit!
|
||||
|
||||
Pas maar op voordat je het weet word dit ook zn project , " wot kint skele ,, mooi mk1 .
|
||||
|
||||
mooie golf, erg mooi zelfs voor een goedkope budgetcar.
lijkt die van melvin wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van Melvin is toch die airride? Was die van mij maar zo!!!
|
||||
|
||||
leuke daily