|
|||
|
|||
iemand ervaring met een vervanging carb van weber ?
halloa,
ik heb op mijn golf2 1.6 uit '82 een pierburg carb die problemen geeft. nu hoorde in van bolku dat hij een vervangings carb kan leveren van weber ? is er hier iemand die hier ervaring mee heeft ?? b.v.d. gr. Martijn p.s. ik krijg van bolku ook nog info maar ben benieuwt of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben ?
|
||||
|
||||
Is dat niet zo'n Solex geval als op de 1.1 en 1.3tjes zitten?
(die overigens op mijn Jetta wel problemen geeft ) |
|
|||
|
|||
nee is van weber zei bolku !
en het is een 2traps !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
als ik dat eerder wist, heb nog een complete pierburg en eentje compleet uit elkaar (beide 2-traps). had je zo mogen hebben toen ik je velgen kwam ophalen. of het alleen nog werkt, geen idee. maar misschien voor onderdelen kunnen gebruiken.
maar is denk ik beter een andere carb te plaatsen, die pierburg zijn krengen grtz.
|
||||
|
||||
ik ben ook wel geinterresseerd in deze informatie (als iemand het toch mocht weten)
mijn vader heeft een 1,6 benzine uit 89 ook met een pierburg 2ee, die heeft er ook problemen mee en wil ook zo snel mogelijk van de pierburg carb af. hij had ook al ergens horen zeggen dat er ook wel een ander type carb op zou moeten passen. maar welke??? |