|
|||
|
|||
Golf 2 GTI-G60 in fabrieks uitvoering?
Net las ik een topic over corrado,s in fabrieks uitvoering. Of die er uberhaupt nog wel zijn.
Nu was ik nieuwsgierig naar de Golf 2 GTI-G60. Zijn er in NL nog volledig originele Golf G60,s ??? De meeste Golfjes worden toch vern##kt door die sjonnie gasten. Met al hun tuperware sh#t erop. Ik trap af met de mijne. Wie volgt Last edited by Domi : 16-03-2009 at 16:04. |
|
|||
|
|||
Prachtig, zo horen ze te zijn! En BBSjes of witte knippers kan ik ook nog door de vingers zien!!
Maar net als bij de Corrado's: ook deze Golf is niet origineel Nederlands aan het kenteken te zien... |
|
|||
|
|||
Taj, welke golf G60 of corrado VR6/G60 is wel origineel NL. Toendertijd waren zo duur dat niemand ze hier nieuw kocht. Nu worden ze tegenwoordig met bosjes gelijk uit DLD gehaald.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Collega van me heeft een originele NL Golf G60. NL Corrado VR6 origineel weet ik ook wel te staan.
|
||||
|
||||
Ik heb een originele NL Golf G60, ik ben die nu compleet nieuw aan het opbouwen, van de buitenkant zal die voor 99% origineel blijven, ik hoop dat het wel gewaardeerd wordt
|
|||
|
|||
Ik denk dat je alle originele NL golf G60 wel op 2 handen kan tellen.
@Crosne, Een NL Golf G60 nieuw leven inblazen wordt altijd gewaardeerd. |
|
|||
|
|||
bos heeft er ook 1 orginele nederlander wob zit ook op het forum.
|
|||
|
|||
Quote:
En naar zulke auto's ben ik dus wel benieuwd! |
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha ik inmiddels ook Doe jij de corrado afdeling en ik de Golf 2 G60 |
|
||||
|
||||
Weet nog een Fire and Ice G60 die helemaal standaard is.
Motorisch is die dan wel iets aangepast, maar dat ook wel nodig. Een G60 is niet bepaald vlot.
|
||||
|
||||
De mijne was ook nog redelijk origineel, waar hij nu is gebleven weet ik niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Rijdt volgens mij nu in groningen rond !
|
|||
|
|||
Quote:
Ja de F&I-G60 uit stiens. Je hebt gelijk. Een G60 is niet bepaald vlot Daarom is mijne ook beetje gekieteld |
|
|||
|
|||
als de motor nieuw is zijn ze wel vlot zat .de meeste hebben 2 ton gelopen en worden op gevoerd.
|
|||
|
|||
Quote:
jep kleine poelie .....tot de lader ploft ... |
|
|||
|
|||
Mijne heeft nu dus 252.xxxkm. met kleine poulie en andere sjip. Maar blok loopt als nieuw.
Ik wil gewoon voor mezelf de lader laten reviseren. |
|
|||
|
|||
Quote:
had ik toen ook ...niks mis mee 0,9 bar druk tot de lader uit elkaar ging ik heb de verdringer nog wel ergens ..... |
|
|||
|
|||
daarom druk zegt echt niks open halen en je weet hoe de lader is als hij getuned zijn is het meeste om de 40.000 km open te doen beter op tijd als te laat.
ook eens te laat geweest was getuned bij de rode corrado en de lader was aan gort zij toen kan nog wel eens.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik houd beide topics wel bij, vind dit wel interessant! Heb verder geen interesse in deze modellen ofzo, maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel originelen er nog van rond rijden. Omdat ik zelf een Golf II Avance heb, ben ik ook wel benieuwd naar hoeveel Avances er nog zijn, of VW's uit de kentekenserie waarin mijn SP10LR valt. Zo heb ik pas bij de RDW-site gezien dat de SP11LR ook nog bestaat. |
|
||||
|
||||
Voor de "Origineel-NL" liefhebbers is het uiteraard nog moeilijker. Ook ik zou weer eens een G60 willen.
Een paar dorpjes verderop staat dit te koop. Volgens het kenteken een zwarte G60. Ik zie hem nergens, en dan heb ik het nog niet eens over de kleur.......