|
|||
|
|||
iwan
hallo,
ik ben iwan van blokland en ik kom uit zeewolde. ik ben al een tijdje aangemeld op het forum maar heb me nog nooit voorgesteld. ik rij sinds anderhalf jaar in een golf IV V6 uit 2001. ik heb hem orgineel gekocht en hem een aantal cm verlaagd met een schroefset. ook hem ik sinds afgelopen zomer een set 18" le mans wielen er onder zitten. voor de winter zitten de orginele wielen eronder. ik zal niet veel op het forum zitten omdat er niet veel tijd voor heb. meetings zal ik wel aanwezig zijn mits ik niet hoef te werken. als ik weet hoe ik foto's moet toevoegen dan zal ik een paar foto's van mijn auto toevoegen. met vriendelijke groetuh iwan |
|
|||
|
|||
Hey Iwan welkom op het forum.
heb je ook fotos van je wagen ?
|
|||
|
|||
ja ik heb wel foto's. maar ik krijg hier nog geen foto's geplaatst. geen idee waarom niet
|
|
|||
|
|||
hej iwan,
Welkom. ben benieuwd. haha die foto`s zijn best ingewikkeld om ze erop te krijgen, heb er zelf ook last van gehad. succes nog verder!
|
|||
|
|||
welkom als je nou de upload link hier gewoon plaatst wil er vast wel iemand de link aan passen
en anders ff als voorbeeld [img]UPLOAD LINK VAN FOTO HIER[/img] Succes |
|
||||
|
||||
Het uploaden is juist het probleem, dat wilde niet helemaal. Maar ik heb ook nog een paar foto's van zijn auto:
Last edited by Tjeerd : 26-12-2007 at 22:34. Reason: plaatje toegevoegd |
|
|||
|
|||
heej bedankt tjeerd. zal kijken of ik binnenkort nog wat andere foto's gepost krijg
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit leuke velgies
|
|
|||
|
|||
dank je