|
|||
|
|||
terug roep aktie van vw voor de golf1 uit74
hallo mensen, degene die een golf 1 heeft uit 74 kan nu naar de vw dealer gaan en krijgt gratis onderhouds beurt, dus pak je kans!
En bel wel even van te voren, ik werd namelijk gebeld door mijn maatje en die werkt bij pouw, en die zei mij dit! Last edited by hajee : 21-12-2007 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Haha, dat is wel een super actie! Zijn wel mensen hier met een 74er, gaan met die handel!
|
|
||||
|
||||
Twee stuks
|
||||
|
||||
geniaal
|
||||
|
||||
Wordt dus druk Split heeft de Golf vast al op de ambu (in stukjes )
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 21-12-2007 at 16:18. |
|
|||
|
|||
Quote:
hebben ze wat te doen bij pouw |
|
|||
|
|||
Jammer mijne is net een jaartje ouder uit 75 dus maar wel modeljaar 74 geldt dat ook
|
|
|||
|
|||
Heb ook een 74er. Staat helaas op stalling. Dan maar wachten tot de volgende actie.
|
||||
|
||||
Quote:
Een Golf 1 van modeljaar 1974 is officieel nooit verkocht. Alle gebouwde produktie Golf's 1 van voor Juli 1974 zijn al van het modeljaar 1975, hebben al een chassisnummer dat begint met de cijfers "175". Goed, dit was dan wel weer secundaire informatie( ), maar vond het het vermelden waard
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 21-12-2007 at 16:44. |
|
||||
|
||||
En waarom is die actie?
|
||||
|
||||
Mag ik daar een schepje bovenop doen?
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mag jij, perfecte correctie btw, thank's!
|
|||
|
|||
het zou zo wezen dat het een terug roep aktie was dat het daschbord kasje te snel zou slijten ofzo iets en mensen die dan met hun golfje kwamen opdraven kregen als troost een gratis onderhouds beurt! is eigelijk een geintje van vw! zo werd het mij een uur geleden nog gezegt!
|
|
||||
|
||||
oooooooow, ik dacht al
|
|
||||
|
||||
Een beetje vroeg voor één april?
Jens |
|
||||
|
||||
Wat is hier van waar? Is dit algemeen bekend geintje bij vw of alleen bij Pouw?
Als het bij elke dealer zo is ga ik binnenkort maar even bij vd Brug langs
|
||||
|
||||
Kijk op www.volkswagen.nl/terugroepactie staat meer en is dus geen geintje van de dealer maar een actie van pon...
wat ze hier nu weer mee willen?
Last edited by Split52 : 27-12-2007 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Natuurlijk is dit een publiciteitsstunt om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn en ook voor de oude type's blijven zorgen...
|
||||
|
||||
GVD, mijn sluiting van het dashboardkastje is ook door trilling slijtage onderhevig.
Komen ze daar nu pas achter ?
|
||||
|
||||
Geniale actie!!!! Wij zijn zelf ook dealer maar wij hebben helaas nog niemand mogen ontvangen...
|