|
||||
|
||||
Regiomeeting KCN Zeeland 18 juli in Middelburg
Wie o wie gaat er naar deze meeting.
|
||||
|
||||
ik zal er zijn!
|
||||
|
||||
Ik vond het vorig jaar een heel gezellige meeting maar moet dit keer verstek laten gaan.
Ik zit dan in de keef op weg naar Denmark/Norway/Sweden! Ga wel weer naar een meeting in zweden (ook leuk!) |
|
||||
|
||||
Make that Zweedland en je bent er ook bij
|
||||
|
||||
-bien slaat agenda open en ziet een lege zondag-
Ik kom denk ik wel ff als ik niks anders er tussen krijg! Staat iig genoteerd!! |
|
||||
|
||||
Is dat op zondag?.... hmm interesse gewekt..... ziet afstand......twijfel!
|
||||
|
||||
Afstand is voor mij ook groot! Leuke test juist zo'n rit!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien te overwegen in een TDI met schoon luchtfilter??? * Twijfelt ook *
|
||||
|
||||
Quote:
Voor ons is Wageningen e.o. ook al een vakantie hoor
|
||||
|
||||
gewoon op zaterdag al hier heen rijden en bij voorkeur zo plannen dat je half de middag zeeland in rijdt, dan weet je zeker dat je niet in de file staat. het kan hier namelijk nogal druk zijn als de zon schijnt. (allemaal van die witte kentekenplaten)
|
||||
|
||||
Wageningen? Vakantie?? Wageningen is zo saai dat het meer een straf kamp is! hahaha!
Dan maar een uurtje rijden tot 7huizen, den haag, rotterdam en omstreken!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, ik begin die dag aan een rit van 4500 km!! Dat zijn pas afstanden! Maar o.k. voor een dagje is het best ver voor jouw |
|
||||
|
||||
4500km Dat is lang!
Maar ik weet niet of mijn beestje dat redt dus zoek ik het (in vergelijking met jou) nog ff dicht bij huis op!! |
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad,leuk testritje voor de westy,alstie klaar is !! maar ik kom of met de westy,of ik kom niet ... want dan lig ik nog druk te sleutelen !! |
|
||||
|
||||
Erg leuke meeting, prachtige locatie.
Als ik niet weg ging die dag had ik zeker gegaan. Vorig jaar nog in de beetlecenterbus naar middelburg gereden! Miss G. reed in de kever........ |
|
||||
|
||||
Ben zaterdag al halverwege (verjaardag), misschien dat ik blijf pitten daar. Dan ga'k er denk ook wel heen (tenzij kater.....)
|
|||
|
|||
voor degene die over de dammen tuffen
de eerst benzinepomp (BP) op de n57 verzamelen er een aantal om 9:00
|
||||
|
||||
opver welke dammen heb ie het dan ?
de veerse dam, de oosterscheldekering, brouwersdam, de dam bij bru, de katse-veer dam, .....
|
|||
|
|||
uhhhhhhh alle dammen :biggrin:
weet ik veel gewoon de n57 af dan kom je vanzelf in middelburg dat noemen we hier in brielle over de dammen
a balanced diet is a cookie in each hand Last edited by 1303 : 08-07-2004 at 15:22. |
|
||||
|
||||
aha, vertrekpunt brielle, dan wordt het al wat duidelijker
weet nog niet hoe ik zelf rijdt. N256 en A58 lijkt me het handigste om de stad in te komen