|
||||
|
||||
vw T3 1.6 td bj 85 westfalia joker Camper.
De vader van een goeie vriend van me heeft een vw T3 1.6 td bj 85 westfalia joker Camper.
Hij dus de vader is al wat ouder en gaat hier niet meer mee op pad en wil hem graag verkopen , is voor zoiets animo en wat is zoiets waard. Hierbij een paar fotos |
|
|||
|
|||
is echt helemaal niks waard zet hem maar bij mij neer dan voer ik hem wel af !!!!!!
ff de bus kenners afwachten die kunnen je vast meer vertellen !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
r
oke en bedankt voor je reactie
|
|
|||
|
|||
deuts kenteken ???
is het geen wagen uit de handel ?? |
|
||||
|
||||
Hij ziet er netjes uit, maar vanwege het duitse kenteken en het hoge dak schat ik de prijs rond de €5000/6000.
|
||||
|
||||
nee de auto is al bpm betaald vanwege dat het duitsers zijn die in nederland wonen cq links is nederland rechts is duitsland,wonen op de nieuwstraat, hij heeft de auto al 6 jaar in bezit en het is geen auto uit de handel !!! De wegenbelasting is ook in duitsland goedkoper !!
En er zit nog geen ned kenteken op, omdat hij dan niet meer in duitsland verkocht kan worden. Dus zou je deze wagen kopen dan hoef je alleen nog maar de keuring te betalen !!! |
|
||||
|
||||
Er is vast animo voor, echter in Duitsland verkopen is voor sommigen niet fijn, of de prijs moet erg scherp zijn. Ik zou zeggen kijk eens op Martkplaats wat die dingen gemiddeld opbrengen (met Nl kenteken) en ga er onder zitten omdat hij nog ingevoerd moet worden, etc.
|
|
||||
|
||||
En als je erg lui bent bel je Kieft en Klok. Vraag je aan hun een bod. Ben je daar niet tevreden mee dan durf ik wel te zeggen dat je hem voor een beetje meer op Marktplaats zo kwijt bent.
|
|||
|
|||
in belgie krijg je daar toch rond de 7000€ voor wij hebben er thuis ook 2 staan maar alleen met van die openklapbare daken
|
|
||||
|
||||
Opklapdak campers (waaronder zich 2 slaapplaatsen bevinden) zijn een stuk gewilder dan met zo'n vast opbouwdak.