|
||||
|
||||
viva-la-daaf's Bora
Hey luitjes,
Zit al een tijdje op dit forum en vond dat het tijd werd dat ik me eens ging voorstellen dus bij deze. Ben Dave 24jr en een van de voorzitters van Rides-Society.nl. Ik zal beginnen bij het begin: Hier is tie orginellie! Na een maandje toch maar 18" A8 eronder gelegd. Om het toch wat leuker te maken. Mja dan kom je tot de conclusie dat je car te hoog ligt,dus een KW Setje besteld. Spiegel,raamspoiler en grill vervangen. De V6 4motion Lip gemonteerd,motorkap dicht laten lassen en het VW-Logo uit de kofferklep gehaald!! Meteen de stootlijsten voor en achter mee laten spuiten in kleur. Front: Back: Na 4mnd met A8 Velgen te hebben gereden en ze iedere keer tegen te komen zelfs op een opel calibra hangen ze je de keel uit! Dus hebben we maar ff gespaard en 9,5x18" Keskin KT4 velgen besteld. Niet echt geweldige foto's! De highline achterlichten geplaatst!! dit is de momentelen rijhoogte....heb voor 225/35/18 laten leggen ipv 225/40/18 Heb de hulpveer van de schroefset weggehaald, zodat alleen de hoofdveer er nog op zit Zodra ik eens veel tijd heb ga ik eens een uitgebreide photoshoot maken. Hier een paar foto's van de Bora hoe hij er nu bij staat.... Tijdje terug een photoshoot gedaan met een vriend van me met zijn Bora Variant (dikke bak) Zie hier het resultaat!! Hier nog wat foto's: en hier een kleine groepsfoto van Rides Society: Groepsfoto MK4Club en Rides Society 8) op de Summermeet van VW Team Snippeling: Dat was het zo'n beetje. Grtz daaf www.Rides-Society.nl Last edited by viva-la-daaf : 07-12-2007 at 08:51. |
|
||||
|
||||
goh,
wat kan het toch simpel zijn, andere grill, leuke velgen, beetje spuitwerk. ik vind het een superbak. goeie stijl. en dan nu de domme vraag van vandaag: wat is het verschil tussen een golf IV variant en een bora variant afgezien van het front?? |
|
||||
|
||||
Bora werd iets duurder in de markt gezet door VW geloof ik, verder was er geen enkel verschil.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een Bora variant bestond toch niet volgens jou? Mooie wagen, echt netjes! Zoals boven gezegd wordt, wat heeft een Bora nou nog meer nodig? |
|
||||
|
||||
Begin van je verhaaltje was ik bang foto's tegen te komen van een zwaar verneukte Bora aan het eind.......maar moet zeggen dat hij er echt strak uitziet zo!Simpel en dik...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
heel netjes.. welkom
|
||||
|
||||
super mooie wagen niks meer aan doen
|
||||
|
||||
Bora's! Simpel mooi!
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, leuke bora !!
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Super strakke bora zo en laat me raden uit de buurt van sittard/geleen
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks iedereen voor jullie positief commentaar!!! Kom idd uit Sittard Je auto komt me bekend voor............ |
|
||||
|
||||
Dacht ik al te zien aan het schiterende fortuna stadion
Dat je mijn auto ken zou kunnen rijden ja niet veel groene golfjes 1 hier in de buurt he
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja echt wel Wilde ff snel foto's maken en woon daar achter dus ja.....why not? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er super uit Erg mooie foto's en mooie lokatie.
|
||||
|
||||
Hmm bekende wagen..
Jaja Viva heeft cker een mooie strakke wage. Niet veel poespas gewoon dikke sloffe en verlage die handel.
|
||||
|
||||
Een hele mooie auto Net als de fotos trouwens :P Altijd wel leuk zon fotoshoot :P
|
||||
|
||||
Hier dan wat meer foto's!!
|