![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lekker low-budget, maar wel stoer
|
||||
|
||||
![]() Ziet er idd wel stoer uit!!
|
||||
|
||||
![]() Cool...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cheap tjoening
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vet stoer zou ook wel zon mooie airbrush op mijn engine hood hebben
|
|
|||
|
|||
![]() alles matzwart en dan wel die motorkap... rest mag achterwege blijven wat mij betreft.
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad alles matzwart en alleen die vlammen op de motor...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() VET echt mooi
![]() chrome spiegeltjes erop en het is een cult/rat bak hoe krijgen jullie hem zo mooi mat zwart ' vertel vertel' edit: US golf 1 dus neem aan ook in de US maar zijn er mensen die weten hoe je hem zo netjes zwart kunt maken ![]() Last edited by antraciet : 05-07-2004 at 19:07. |
|
||||
|
||||
![]() vooral die tankdop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de rest behalve die vlammen op de kap..maken het net iets te...vind ik persoonlijk..net als die stickers op de achterruit
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met een spuitbus kom je al een HEEL eind, mijn Golf 2 diesel heb ik ook met spuitbus gedaan, het vinden van de juiste lak is de kunst. Om em echt heel mooi mat zwart te krijgen zul je toch een bekerspuit moeten gebruiken |
|
||||
|
||||
![]() deze wagen is gespoten met "bed-liner" van dat hele grove anti-slip spul voor in laadbakken van pick-ups.... de stickers zijn van sponsoren denk ik, want deze wagen wordt gebruikt voor de auto-X
|
||||
|
||||
![]() Wat het allerbelangrijkste is als je mat zwart spuit is dat hij eronder superstrak moet zijn ..
Hoe donkerder de kleur hoe eerder je elk deukje en krasje ziet . Ik vind die vlammen op de motorkap so cool ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry, volgens mij ben ik de enige, maar dit ziet er niet uit.......
leuk voor de cross maar voor de rest wil ik er niet in gezien worden |
|
||||
|
||||
![]() Vet man, heb je die kar ook gewoon zelf zwart gespoten?
|
||||
|
||||
![]() mat zwart gaat ook mooi met een roller hoor
![]() Als je goed met een roller om kan gaan dan,
|
||||
|
||||
![]() Gespoten is TOCH nog ff tikkie mooier
![]() |