|
||||
|
||||
Auke
Ik ben Auke woon in noordbergum.
Woon samen met vriendin en zoontje van 6. Ben net klaar met mn eerste project de zwarte golf1 met 1.5jb. Verder heb ik nog een groene golf1 1.1. Mijn vriendin is momenteel bezig haar rijbewijs te halen, dan wordt t groene golfje van haar. Deze ga ik dan ook opknappen in een later bekent te maken kleur . hierbij dan nog de fotos mvg Auke |
|
||||
|
||||
Avondje geknutseld op de pc http://nl.youtube.com/watch?v=a_FsCTadc6Y
|
|
||||
|
||||
Je hebt je Golf inderdaad goed aangepakt!
Leuke auto!
|
||||
|
||||
thanx
|
|
||||
|
||||
Mooie Golf , jammer dat je de motor optisch niet hebt aangepakt . 't Is nou net mooie vrouw met verrot gebit
Groet, M |
|
||||
|
||||
zo lang ze niet lacht zie je dr niks van
|
|
||||
|
||||
leuk filmpje en de golf ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Nice muziekje op dat filmpje, welke is da?
|
|||
|
|||
Mooie golfjes auke !
|
||||
|
||||
bedankt
svenson en gielen met twisted |
|
||||
|
||||
Maandag nog ff langs gefietst (ja een heel eind uit de richting op de fiets ), maar lijkt altijd leuk zo'n lage golf op de oprit . Leuk ding
|
|||
|
|||
mooie mk1,s heb je auke.
|
||||
|
||||
auke, ombouw autoproject&filmpje goed geslaagd, in beperkte ruimte en korte tijd erg leuk resultaat. voor kleuradvies volgende project mag je mij gerust bellen
1979 Golf (schors) 1980 T3 2.1 luft 1982 Jetta 1.3 Diesel project(schors) 1993 polo 1.3i Daily âldeskoallegersjarrememmebatsers Last edited by Volksweazel : 28-12-2007 at 20:49. |
|
||||
|
||||
Wederom bedankt voor de reacties.
@volksweazel: over de kleur valt niet meer met haar te discusieren . Ik zorg wel dat ze tegen die tijd haar eigen profiel heeft mag ze t zelf verantwoorden . |
|
||||
|
||||
mooi ding
|
|
||||
|
||||
zal wel mooi roze zijn denk
|
||||
|
||||
over de kleur worden geen uitspraken gedaan speculeren mag natuurlijk, maar mijn mond zit op
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n vies kleurtje dan??
|
|||
|
|||
kwam je van daag ook weer tegenzeker auke je rijd hier wel vaker door westergeest heen.