|
||||
|
||||
2 maart 2008 - 6th Midwintermeeting VW-Speed.nl
Voor de 6e Midwintermeeting hebben we het terrein ingedeeld in een algemene parking, een clubparking en 2 show areas. Om op een van de 2 show areas te staan, kan je je opgeven. Uit de inzendingen wordt dan een selectie gemaakt. Opgeven kan alsvolgt:
stuur een email naar: midwinter2008@vw-speed.nl Zet daarin de volgende zaken: Naam, woonplaats, telefoonnummer, beschrijving van je auto en meerdere foto's van je auto. Er wordt van je verwacht dat je op tijd aanwezig bent en tot het einde blijft en uiteraard je auto in nette staat er neer zet, het is niet voor niets een show area. Uit alle inzendingen maken wij een keuze en uiteraard kan er over de uitslag niet worden gecorrespondeerd. Ruim voor de Midwintermeeting krijg je bericht of je een plekje op 1 van de 2 show areas hebt. Opgeven kan tot en met 16 februari 2008 Belangrijke gegevens Datum: 2 maart 2008 Aanvang: 10:00 uur Einde: 17:00 uur Lokatie: Frans op den Bult Adres: Hengelose straat 6 Postcode: 7561 RT Woonplaats: Deurningen Entree: auto + bestuurder € 7,50, bezoekers/passagiers € 5,- p.p. Kijk op ons bezoekersforum, registreren is gratis: BEZOEKERS FORUM
Last edited by hajee : 17-12-2007 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook. Vond het leuk vorige keer.
|
||||
|
||||
he dat is een mooie plek!
hoezo niet meer op de oude lokatie dan? |
|
||||
|
||||
@ Chris: toch wel dan he!
Supah Succes met de voorbereidingen.
|
||||
|
||||
Ga dit jaar ook zeker weer heen. vorige keer 1e prijs mee naar huis genomen
ik hoop dat tegen die tijd de T1 ook klaar is. |
|
|||
|
|||
super lokatie (had stiekem al een fototje gezien ) !!!!
ben er zeker weer bij !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt zeker, maar je wilt niet weten hoe lang van te voren we altijd al beginnen. Grootste drama was altijd de verkeersregelaars en daarom hadden Jacco en ik zoiets van..............ff een jaartje sabbatical. Maar goed, een aantal Spieters wilde toch graag, dus vandaar. Nu kriebelt het ook weer ontzettend en zit al weer helemaal vol met ideeen, dus we maken er weer een groot feest van
|
||||
|
||||
Quote:
Schadebedrijf is van eigenaar veranderd en persoonlijk ben ik uitgekeken op die lokatie. Vandaar deze meer dan geweldige lokatie
|
||||
|
||||
Quote:
en kom jij dit keer dan ook een keer met dat hok van je ???
|
||||
|
||||
Wat is dit nu weer Chris!!
Moet ik er ook nog een pleuris eind voor rijden ook... |
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt, is voor ons zo'n beetje een thuiswedstrijd, m'n maat barry waar we veel sleutelen, zit er ong.500 meter bij vandaan aan dezelfde weg.. dus waarschijnlijk redelijk wat luchtgekoeld erbij.. |
|
|||
|
|||
Quote:
die lokatie weet ik wel bij willem even een balletje eten .... mooie groooooote parking |
|
||||
|
||||
een van de laatste echte trucker cafe's van NL...
|
|||
|
|||
Quote:
ho ho jaap ..... Hank Marga ( v/h ome jan van amersfoort ) Zingende wielen Gebr mendel De wijk zijn er ook nog alleen Willem pakt het mega aan zelfs Hovo trans heefd zelfs een kroeg in klazinaveen Last edited by voklswien : 16-11-2007 at 20:53. |
|
||||
|
||||
weet nog niet of ik kon
is pas volgend jaar
|
|||
|
|||
Quote:
Zingende wielen, is nog goed te eten ook. ( bij mij om de hoek) En zal ook komen, en hoop met de golf als die klaar is. |
|
|||
|
|||
Sjeesus! ....... vind je het erg dat ik omrij als ik kom? Anders geeft mijn watertemperatuurmeter nog niet eens iets aan als ik aan kom :P
Maarre ......... TOP ....... dat er weer een Midwintermeeting komt !! Last edited by Sjeesbeest : 17-11-2007 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
2de Steegh in Amersfoort is ook nog een topper.
|
|||
|
|||
Quote:
Truckstop Nobis in Asten is ook een fijne. Kom er elk jaar als we uit Essen komen.Goed eten daar.