|
|||
|
|||
uitbreiding VWscene.nl
Nu VWScene.nl werkt en wat heel mooi is :stampen: Maar komen er nog andere dingen bij zoals het fotoalbum e.d.? Zoiets zo wel mooi wezen. Zou de site helemaal compleet maken
|
|
||||
|
||||
Vind dit forum op zich wel relaxed en ut forum op zich is ook gratis te gebruiken als je zelf maar een server hebt...de software op zich kan je voor nix downloaden...
|
|||
|
|||
Ik vind dit forum op zich eigenlijk net nix...hoop dat de uitbereiding snel komt......
|
|
||||
|
||||
Trust me : er wordt druk aan gewerkt
|
|
||||
|
||||
ik had niet anders verwacht, ben dan ook errug benieuwd
zal trouwens straks ff link plaatsen op mijn site :toost:
|
|||
|
|||
Dit forum is vergeleken met het oude vwforum wel enkele malen sneller wat ook erg prettig is. Het is verder alleen een beetje kaal.
|
||||
|
||||
Misschien als een van de mods wakker worden .. die weten er veel meer over
|
|
||||
|
||||
Tja het oogt idd op dit moment nogal simpel maar wie weet zal er snel een nieuw site komen. Alles op zijn tijd lijkt me
|
||||
|
||||
Echt heel veel meer hoeft er niet bij vind ik, fotoalbumpje en nog wat kleine dingetjes. Oude forum was VEEL te uitgebreid.
|
||||
|
||||
idd, je zag door het bos de bomen niet meer.... of was het nou door de bomen het bos niet meer... nu weet ik het niet meer
|
|||
|
|||
Anders zaag je ze gewoon even om dennis zie je tenminste weer genoeg :schieten:
|
|
||||
|
||||
:ot: kun je met die bomen gelijk je WOB en die GTI-I opstoken :stampen: :mrgreen:
|
||||
|
||||
Yup, zijn bezig met een compleet forum met foto-album, movie-upload, chatroom, etc...
ff geduld nog! |
|
||||
|
||||
Als er hulp nodig is dan hoor ik het wel ok?
|
|||
|
|||
Quote:
Geduld heb ik zat, ik heb VWScene ten slotte. Maar die chatroom, zat daar nog iemand op? Ik wil niemand tekort doen, maar ik ben enkele keren wezen kijken, niemand! Nu ja, ik zal wel op de verkeerde momenten gekeken hebben... |
|
||||
|
||||
nee, klopt maar als je ze niet hebt, vraagt men erom. dus kan je ze er maar beter bij hebben.
|
|||
|
|||
anders afspreken om rond 20:00 te gaan chatten, goede smoes om niet met je meisie gtst te kijken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar toch is het handig om al die Bientje/Krukas topics een beetje in te tomen |
|
||||
|
||||
het enige wat ik mis is foto's uploaden vanaf eigen PC.....kep eindelijk een digitaalfotoapparaat.....
|