|
||||
|
||||
een paar leuke achterlichten voor mijn variant
gisteren een paar leuke achterlichten voor mijn variant op de sloop gehaald.
met rode knipperlichten ipv orange.en smoke!!! achteruitlicht [nog niet eerder gezien!!? staat net even wat anders vind ik. en je ziet ze nog weinig. [lexusss steil is niet mijn ding ] Last edited by golow : 13-01-2008 at 17:36. |
|
|||
|
|||
Leuke achterlichtjes, zullen hem vast goed staan.
Heb je ze er nog niet inzitten ?
|
||||
|
||||
Quote:
hihi nee heb net mijn ogen los. maar gaat goed komen |
|
|||
|
|||
Wij willen foto's zien van het eindresultaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
hihi dat gaat goed komen staat in ieder geval anders als de orange knippers |
|
||||
|
||||
Wat voor uitvoering heeft zulke lampen gehad eigenlijk ??
Zag laatst ook een setje te koop, en die werden omschreven als US achterlichten. Ik zoek zelf ook nog zo'n setje eigenlijk.....
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat kan wel kloppen. je hebt ze ook voor een gewone golf 4 dat noemen ze dan usa r32 achterlichten. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb zelf een bora variant highline uit 2003 daar zitten ze standaard in |
|
||||
|
||||
die wil ik ook wel!
|
||||
|
||||
die zijn inderdaad vet ,gaaf, cool, man
graag fotooke trekken van eindresultaat Ik was op zoek naar Pacific achterlichten met de witte knippers maar begin nu te twijfelen of ik geheel rood niet mooier vindt zelfs. Lexus look , leds lights , angel eyes, neon enz is inderdaad ook niet mijn smaak.
|
||||
|
||||
iemand die nog zo,n setje weet te liggen??
|
||||
|
||||
Quote:
en nog een of een Pacific setje wat moest je trouwens betalen bij de sloop ? weet iemand wat zoiets bij de dealer zou kosten ?
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM -------------- 1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS 1991 Golf Cabriolet Sportline. -------------- Last edited by callaway : 29-10-2007 at 22:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja idd pacific zat ik ook aan te denken. maar zie je al vaker. Last edited by golow : 30-10-2007 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Ocean uitvoering heeft die rood/witte lampen ook.
@bolfvariant: Mijn Golf is een 2002 Highline, maar daar zitten oranje knippers in.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit.
ben wel zeer benieuwd naar de foto's |
|
||||
|
||||
nog foto,s.
Heb ze vandaag bij de dealer besteld. gewoon nieuw te leveren. groetjes hansie!
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij de rood/witte besteld bij Ome VW ? mag ik dan aub de onderdeelnummers van uwes, de dealer in Oss kon ze niet vinden in hun systeem. en kun je me ook de prijs PM Ik heb uitgevonden dat ik ze in DLD voor 136 nieuw ex verzenden kan kopen.
|
||||
|
||||
Quote:
heb de rode besteld niet de rood witte. effe doorzoeken dus..
|
||||
|
||||
bora variant heeft altijd rood, golf heeft altijd rood/oranje alleen de pacific en de ocean hebben rood/wit.