|
|||
|
|||
past deze achteras
Hoi ...ik heb een vraag over een golf 2 G60 achteras
past deze ook onder een golf 3 omdat ik met ombouwing bezig ben en achter remschijven moet hebben. Is de breedte van golf 2 as en 3 hetzelfde ook omdat mijn velgen 4-gaats zijn en deze graag wil behouden,bij deze bedankt alvast voor de reacties. |
|
||||
|
||||
dit wil ik ook graag weten
|
|
||||
|
||||
Het beste is om de achteras zelf niet over te zetten, alleen de astappen. Dat past gewoon.
|
||||
|
||||
astappen......... is dat het stukje vamaf de as zelf naar het remmende deel, of nog eerder / later?
|
|
||||
|
||||
van as tot remmend gedeelte
|
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis zal voor zekerheid ff opzoeken
|
|
||||
|
||||
sorry nee is voor remmend gedeelte hier is een link wat ik vond van golf 2 http://members.lycos.nl/audiboeken/...elophanging.pdf
|
|
||||
|
||||
pagina 7 sorry voor de zoveel heid post kon ik in een bericht ik weet excusses
|
|
||||
|
||||
Tip: gebruik EDIT.. dan kan je de tekst in je eerste bericht aanpassen/aanvullen!!
Astap wordt op de achteras gemonteerd. Dit is de as. Je monteert de as+remmende gedeelte. Daarmee kan je dus bepalen of je een schijfreminrichting of trommels wilt monteren.
|
|||
|
|||
en dit kun je zomaar verwissellen zonder de remkrachtverdeler enzo aan te passen... ik heb op mijn variant ook trommels achter en vind dat maar niks bij een 2l... bij een gti zitten er ook voor en achter schijven....
|
|
||||
|
||||
Remkrachtverdeler is gewoon te gebruiken. Of anders een universele remkrachtverdeler plaatsen.
t's niet zo dat het 1-2-3 plug en play is geloof ik, maar er zijn vast ervaringsdeskundigen die daar een antwoord op kunnen geven.