|
||||
|
||||
Golf mk2 '86 GTI in t Wit! (Verkocht)
Ik fiets mijn wagen ook maar even het volksforum op !
Motorish: - 1.9 GTI 8v EV - Volledig gereviseert bij Masselink Motoren revisie, 45.000 mee gereden na revisie. - Opgeboort naar 1.9, nieuwe zuigers geplaatst. - Blok & Kop gevlakt - Kleppen gefreesd en geslepen - Spaghetti spruitstuk met RVS uitlaatlijn - Powerrohr & K&N Filter - Koude lucht inlaat Pk: ??? nm: ??? Voor de rest is hij 80/60 verlaagd door middel van een vast weitec setje en heb ik er elektrishe recaro's in gezet. Zo zag hij eruit dat ik m kocht: Dingen verandert Sighlachroom, delen gecleaned, weitec setje, wissertje plat etc. en bbsjes eronder geschroeft: En zo staat hij er nu bij in winter modus: BBS'en gaan de verkoop in, net als de steelies die gaan plaats maken voor een set Compomotive MO 8j rondom ! Licht gewicht, weinig onderhoud nodig, mooie wielen naar mijn mening Nog op of aanmerkingen ? - Fabian
Last edited by Fabian_GTI : 02-01-2009 at 16:49. Reason: Auto is verkocht |
|
||||
|
||||
Mooie wagen Fabian, hopelijk heb je er meer geluk mee als je oude.
|
||||
|
||||
Mooie auto Fabian !!! Ik heb vroeger ook zo'n wite golf gehad ,dan een TD ,maar wel in dezelfde stijl .
Die is toen verkocht en na één maand total loss gereden Naar mijn mening is dit wel één van de mooiste kleuren op een Mk2 Gti! Zeker met de dunne '86 'er lijsten ,en de oud type deuren vind ik m echt af! Setje compomotive;s zal inderdaad leuk staan denk ik !
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vette foto ! En Fabian ,je mag wel eens langskomen om de compo's te passen ,dan kun je ook meteen zien of het mooi zal staan onder je golf ,voor je ze besteld . Ik hoor t wel even !
Last edited by jettaracing : 24-10-2007 at 20:02. |
|
||||
|
||||
heel erg netjes
|
|
||||
|
||||
Leuke auto.
Denk dat de Compo's prima gaan staan. De achterlichten vind ik persoonlijk niet zo d'r bij passen... helder op een lichte auto...
|
||||
|
||||
Erg mooie golf hoor, goede keus om je bbsjes te verruilen voor compo's!
|
|
||||
|
||||
KIJK das pas mooi....!!! Mijn eerste GTI 16v was ook wit, ik vind hem helemaal gaaf....!!!!!
|
||||
|
||||
Dikke wagen hoor, in de goeie kleur. Zou alleen zelf ombouwen naar nieuwe deuren en lijsten, past beter bij deze stijl. Mijnes was ook dikke bumpers en oude deuren, en heb het precies andersom gedaan, smalle bumpers erop.
|
|
||||
|
||||
Ja misschien dat ik m nog ombouw naar de 'nieuwe' looks, iedereen bedankt voor de reacties, altijd leuk complimentjes en op en aanmerkingen doorlezen over je wagentje Zodra ik de compomotives erop heb zitten ( zodra de BBSen de deur uit zijn ) gooi ik dr wel even wat foto's op
Jettaracing je hebt PB op t 'andere forum' :$ Hoor het wel van je of t schikt
|
||||
|
||||
Quote:
die stond een hele poos te koop op mp .. ook nog mee bezig geweest |
|
||||
|
||||
smalle bumpers en klaar
|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
|||
|
|||
mooie mk2 heeft ook wel wat in het wit super ding zo.
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik al!
|
||||
|
||||
Quote:
maar jij hebt nieuwe deuren.. ik zie een ruil
|
||||
|
||||
Man, kan wel janken als ik hem zo zie! Zo jammer dat ie wegging! Had hem er bijna zelf bij gehouden, maar ja, mijn broertje wilde gaan sparen voor een motor...
Iig een troost dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen!