|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
1/2 schroefset gevonden! Merk?(...en: wie heeft er nog een paartje voor de vóórkant?)
Hallo MkIII-ers!
Vanmiddag lekker op de sloop rondgestruind, en wat vond ik? Op een golf MkI cabrio zaten nog schroefveren aan de achterzijde! Ze zien er nog wel netjes uit; alleen wat vuiligheid... Na een hoop geklungel met behulp van twee mede-stuiners heb ik ze eraf gehaald en meegenomen (één van de twee was door de draagarm heen geraakt, maar wilde niet één-twee-drie weer 'zurück'...) ...maar het is uiteindelijk gelukt en ze liggen nu thuis: Er staat verder geen merk op, maar wel een stickertje met de volgende tekst: 60 VS 016R Auftr.No: 604 Weet iemand mss toevallig, welk bepaald merk dit vertegenwoordigd?
Ik wil ze eventueel op mijn Vento plaatsen; de bevestiging lijkt gewoon hetzelfde. Anders merk ik het wel weer...Maar... dan moet ik natuurlijk ook nog een paartje voor de voorkant hebben, dus: Heeft iemand toevallig nòg een 1/2 setje liggen? Ik houd me aanbevolen!
(het gaat om een VW Vento 2.0 GT met een plus-onderstel, dus!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
lijkt me een van de vele merkloze goedkope schroefsetjes (rood/blauw)
en op je mk3? weet niet of dat gaat passen hoor...
|
||||
|
||||
MK2 en MK3 zijn dezelfde setjes.
Mk1 is korter... dus gaat niet passen.. (correct me if i'm wrong )
|
||||
|
||||
Wat een werk ook om dat op de sloop te gaan halen... Dit soort setjes gaan voor 200/300 euro over de toonbank, met 2 jaar garantie
Edit: http://www.marktplaats.nl/index.php...3D23%26xref%3D1 nog geen 200 euro
|
|||
|
|||
nee dat gaat helaas niet passen onder een vento golf 2 en 3 en corrado is hetzelfde golf 1 is anders.
|
|
||||
|
||||
helaas, maar niet voor niks gedemonteerd...
Quote:
Tja, hoor ik nu van meerdere mensen... Ik wist, dat er het één en ander uitwisselbaar was, maar deze nou nèt niet , ach ja... Waarschijnlijk worden ze nu ingeruild op een Supersport schroefsetje, als nieuw en compleet, afkomstig van een MkIII 16V; dus dÃ*t gaat zeker passen! (is op mijn pad gekomen, dÃ*nkzij deze thread !) HIER KAN (dus) EEN SLOTJE OP IN IEDER GEVAL !
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 23-10-2007 at 14:32. |