|
||||
|
||||
Golf MK1 G60 on air
Hier m'n '80 golf 1 1.5 automaat.
(foto van het motorruim, dan zijn links en rechts bij de schokbrekers die stukken zijn gepoetst, dat niet ooit gespoten oid) Plannen: Totale respray in Marsrot, wielen goedpassend maken ( steken vóór 5cm buiten het scherm uit, dit is wel incl 10mm spacer), interieur opnieuw laten stoferen of overtrekken in het leer, schroefset . Ik wil deze golf zo goed als OEM houden, en straks al ik 18 word (31juli) lekker kan kruizen9. Last edited by kwaroks : 19-10-2007 at 11:08. |
|
||||
|
||||
Gaaf dingetje, maar dat weet je.
Verklein btw ff die foto's. Trekken het beeld behoorlijk uit verband. |
|
||||
|
||||
Gedaan, ik zag het ook
En [ir] tags werken hier niet. |
|
||||
|
||||
tering wat zijn ze standaard toch hoog!
leuke wielen, en succes met de plannen |
|
||||
|
||||
Leuke wagen om mee te beginnen.
veel succes met je project.
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit.
Lijkt op een goede basis, laat je de atomaat zitten? |
|
||||
|
||||
Leuke eerste auto! Die bruine harten zijn ook erg stoer
|
||||
|
||||
Leuk ding
De foto's zijn wel een schoolvoorbeeld waarom een auto verlaagd moet worden |
|
||||
|
||||
Dankjewel voor de reacties
@ Samurai. Voorlopig laat ik de automaat zitten, maar mochten we toevallig tegen een 5bak aanlopen. Dan gaan we dat ook overwegen. @ knarfmk1: hij lijkt ook heel hoog doordat het kleine wielen/banden zijn. het zijn 195/45/13 tov originele wielen 155/80/13 |
|
|||
|
|||
zakken met dat ding !!!!
maar zeker een hele mooi eerste auto !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Plannen klinken goed.
Ik hoop dat je deze velgen er onder wil houden, en in deze kleurstelling, want ze staan heel goed! Mijn eerste auto was ook een rode Golf 1. Als je deze auto kan houden zou ik dat zeker doen. Ik had er spijt van dat de mijne verkocht is, en heb dat nog steeds. Welkom op't forum in ieder geval, dit topic ga ik iig volgen. Veel plezier en succes d'r mee!
|
||||
|
||||
Quote:
Die velgen hou ik eronde Ik heb de auto namelijk gekocht met std velgen. En een half jaar geleden zag ik hier in het dorp een Polo 6n rijden met deze wielen. En toevallig kwamen ze 2 weken terug te koop op marktplaats, dus meteen m'n slag geslagen |
|
||||
|
||||
Mooi werk die plannen. Hoop dat ie snel weer mooi strak is. succes er mee en veeeeel VW plezier!
|
||||
|
||||
mooie komplete ls zo te zien.
Snel naar beneden schroeven doet ze goed |
|
||||
|
||||
He, je doet me er aan herinneren dat ik er ook
nog eentje heb staan Ook een 1.5LS Aut Leuke basis om mee te beginnen! Ben zelf ook begonnen met een Golfje1 op mijn 17e Inmiddels nu 4 MK1s op naam! Succes met de opbouw enneh... ZAKKEN MAAR! |
|
||||
|
||||
mooie golf country zeg... wist niet dat de MK1 in country uitvoering was
leuke basis maar moet wel een stuk omlaag hoor...
|
||||
|
||||
Quote:
Pff 4 MK1s, dat is wel heel bet . En over het zakken, iemand een idee (vastwel) wat voor schroefset eronder moet. Ik had ergens gelezen over supersport (niet te duur), maar ik had ook gelezen dat iemand hier op het forum schroefsetjes had/heeft? |
|
||||
|
||||
meerdere van onze sponsoren bieden schroefsets aan. in alle prijsklassen.
klik maar eens op de banners en kijk eens in de sponsor forums..