|
||||
|
||||
Te koop Vento GT 2.0
VW Vento GT, 2.0 / 115PK, bouwjaar 1992, kleur "Perlgraumetallic"(LoA7), 1e originele lak en schadevrij, km. stand plusminus 169.000 km, alleen bestuurdersdeur is licht beschadigd.
Auto verkeerd in originele toestand, en is voorzien van: *stuurbekrachtiging *c.d-vergrendeling/elec. spiegelverstelling *origineel schuif/kanteldak dat geheel gereviseerd is met originele VW onderdelen *lederen stuur/schakelpook/handremhoes *verlaagd! *nieuwe velgen + banden in de maat 195/45/16 of winterbanden op de originele GTI velgen *rokersvrije auto en puntgaaf interieur Auto heeft onlangs grote beurt gehad en ook nog is vervangen: *distributieriem + spanrol/ klepsteelrubbers enz. *slijtage delen zijn uiteraard vervangen met de originele VW onderdelen. APK tot nov. 2008 Kortom een nette en stijlvolle Vento GT, vraagprijs Euro 2.500,- standplaats: Kerkrade Geen PM-meer of e-mail, kan voorlopig niet antwoorden dus bij interesse bellen. Voor info gaarne bellen: 06-53237194.
Die Einser Seite vom Einser Club: golf 1 -ig.de ! Last edited by Atze : 30-03-2008 at 11:48. |
|
||||
|
||||
Yes, Vento is nog te koop,
voor info kan men ook bellen 06-53237194. Tevens is dit ook een vraagprijs !. Grusse Atze.
|
||||
|
||||
Thank's Sjoes,
maar volgens mij hebben de mensen hierzo meer interesse in een 1.6/1.8 / CL/GL Vento met een dakraampje van de Makro voor 2000,- Eurie, dan word er nog wat goedkoop spul van de auto-toebehorenzaak / Marktplaats erop gemonteerd en denken dan dat ze de allerergste auto hebben. Grusse Atze.
|
||||
|
||||
Misschien handig om een foto erbij te zetten van de schade aan de deur?
|
||||
|
||||
Quote:
Geen slecht idee! Dus Atze, maak ff een foto van die kleine schade aan de deur, dan help ik je wel om ze hier op het forum te plaatsen, en up!
|
||||
|
||||
Hallo luitjes,
@ Thank's Vento Vice voor het upje deze week, mijn stelling was gewoon " wie de schoen past trekt hem aan ", ja vento is ingevoerd en komt uit de buurt van Frankfurt waar ik hem ook zelf gehaald heb, het feit is dat ik een Bora ( ook weer 2.0 ) van een bekende kan overnemen anders ging de Vento niet weg, ik heb er genoeg tijd en eurotjes ingestoken. @ Hoi die Sjoes, jij begrijpt wat ik bedoel Grusse Atze.
Die Einser Seite vom Einser Club: golf 1 -ig.de ! Last edited by Atze : 14-12-2007 at 17:35. |
|
||||
|
||||
Hier zijn een paar foto's, vandaag gemaakt, van die lichte beschadiging aan de bestuurdersdeur
plus nog een foto van de motorruimte Grusse, Atze
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hmmm, in werkelijk sublieme staat.... die deur????
In Marktplaats-termen is dat inderdaad een lichte beschadiging.... Voor iemand 2 uur in de auto heeft gezeten om te komen kijken is het eerder "een flinke teleurstelling".
|
||||
|
||||
Quote:
Wat die deur betreft idd. niet, maar deze auto is voor de rest gewoon toppie, ik heb hem vandaag gezien, en heb ook vandaag die foto´s van die deur gemaakt. Quote:
Niet overdrijven Jurgen...die deur is dan ook zoals gezegd het enige wat aan deze auto hersteld cq verwisseld moet worden, en voor w.b.t. "een flinke teleurstelling na 2 uur in de auto te hebben gezeten", net om evt. teleurstellingen te voorkomen heeft Atze nu ook die foto´s van deze beschadigde deur hier geplaatst... Ik zou als ik op zoek was naar een Vento, ondanks deze beschadigde deur, toch gaan kijken, al zou ik er 2 uur voor onderweg moeten zijn, deze auto is de moeite waard, en zo´n deur valt makkelijk te verwisselen, ik zou hem er iig niet voor laten staan...het is voor de rest gewoon een fatsoenlijke en onverprutste auto! En weer up!
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-12-2007 at 23:08. |
|
||||
|
||||
een uppie en vraag voor atze, hoe is deze auto verlaagd (schroefset of veer/demperset, en merk?) en zitten de orginele veren er nog bij?
|
||||
|
||||
De Vento is verlaagd D.M.V. een Schroefset ( merk: Supersport ), ja, de originele veren / schokbrekers kan men erbij hebben, tevens met de andere originele onderdelen van de auto.
Grüsse Atze.
|
||||
|
||||
Een up voor de Vento, de deuk is eruit, en heeft een onderhouds beurt gehad.
Groetjes Atze.
|
|||
|
|||
Interesse in een kever?
|
|
|||
|
|||
foto,s van de uitgedeukte deur zou helpen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, helaas... Quote:
Voila: Kijk en vergelijk, vooral de onderste foto van nu in gerepareerde toestand, met de bovenste foto van de deur toen die nog die beschadiging had, kan men heel goed het verschil zien! Grüsse Atze
Die Einser Seite vom Einser Club: golf 1 -ig.de ! Last edited by Atze : 06-07-2008 at 13:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit inderdaad nog een beetje om de deurklink, maar daar is helaas niets aan te doen, want daar zit dubbelplaat materiaal.
|
|||
|
|||
Is de vento nog te koop of is deze reeds al verkocht?
GrTz Christian |
|
||||
|
||||
Ja, Vento is nog te koop.
Grüsse Atze.
|
||||
|
||||
Ein Up voor de GT.